خبرگزاری کار ایران

ایران – ژاپن؛ چیزی شبیه غافلگیری رنگرز

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۲۳۵

شکست مقابل ژاپن و اشتباه چند بازیکن تیم ملی روی گل نخست حریف، غافلگیری برخی ورزشکاران ایرانی را در خاطر‌مان زنده می‌کند.

به گزارش ایلنا، حسن رنگرز، سال 2001 و در مسابقات جهانی آتن، چنین اتفاقی را روی یک غافلگیری عجیب تجربه کرد. رنگرز که در آن مقطع پرامیدترین و بهترین فرنگی‌کار ایران بود، با اختلاف 9 امتیاز از حریف ترکمن خود پیش بود اما در ثانیه‌های پایانی ضربه فنی شد و کشتی را واگذار کرد.

حسن رنگرز در آن کشتی، مثل بازیکنان تیم ملی ایران مقابل ژاپن، غافلگیر شد و به نشانه پایان مسابقه به سمت سرمربی- رضا سیم‌خواه- رفت اما حریف اهل ترکمنستان به او رسید و ضربه‌ فنی‌اش کرد. اتفاقی که تا مدت‌ها درباره‌اش بحث شد و البته رنگرز همراه با سیم‌خواه، ساعت‌ها برای از دست دادن مدال طلای جهان اشک ریختند و حسرت خوردند.

این اتفاق را دوباره در ورزش ایران و این بار در فوتبال شاهد بودیم. یک اشتباه که جبران آن سخت بود باعث شد تا تیم ملی از حضور در فینال محروم شود و مقابل ژاپن با 3 گل شکست بخورد. اینکه وقوع چنین اتفاق‌هایی چه زمانی در ورزش ایران تمام می‌شود، پرسشی است که هر چند سال یک بار مطرح می‌شود اما پاسخ روشنی دریافت نمی‌کند تا روز از نو شود و روزی از نو و البته اشتباه‌ها هم به پایان نرسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز