خبرگزاری کار ایران

حمایت گروه‌های اصلاح طلب دانشگاهی از انتصاب سرپرست جدید دانشگاه سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۴۴۴

گروه های اصلاح طلب دانشگاهی سیستان و بلوچستان با امضای نامه‌ای از انتخاب سرپرست جدید دانشگاه سیستان و بلوچستان حمایت کردند.

به گزارش ایلنا گروه‌های اصلاح‌طلب دانشگاهی با امضای نامه‌ای از انتخاب سرپرست جدید دانشگاه سیستان و بلوچستان حمایت کردند.

متن این نامه به شرح زیر است : 

جناب آقای دکتر غلامی ؛ وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری 

با سلام و تحیات؛

ستایش از آن خدایی است که انسان را با اراده خود به راه راست هدایت و در مسیر محبتش استوار می سازد . کسانی که اراده ی خدا آنها را بر دیگران مقدم داشته ، یارای تاخیر و عقب افتادن ندارند و نیز کسانی که مشیت الهی آنان را بر دیگران موخر نموده قدرت جلو افتادن ندارند.

با استعانت از این کلام معصوم که می فرمایند ؛ «من لم یشک  المنجم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل » کمال تشکر و قدردانی خود را به اقدام قابل تحسین جنابعالی در معرفی همکار فرزانه ، تحول خواه و با تجربه مان جناب آقای دکتر غلامرضا رضائی به سرپرستی دانشگاه بزرگ سیستان و بلوچستان را اعلام نموده و ضمن حمایت کامل و قاطع از این انتخاب مدبرانه، سربلندی و موفقیت جنابعالی ، ایشان و همه خدمتگذاران ایران اسلامی را از خداوند بزرگ مسالت داریم.

امیدواریم در سایه رهنمودهای جنابعالی و استاد راهبردی توسعه آموزش عالی کشور ، همواره پاسدار استقلال و مرجعیت علمی دانشگاه باشند .

با آرزوی دوام توفیقات روز افزون جنابعالی 

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان، انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام  دانشگاه سیستان و بلوچستان، شورای صنفی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان ، مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی شعبه سیستان و بلوچستان، کانون اساتید حزب اعتدال و توسعه سیستان و بلوچستان، ستاد دانشگاهیان دکتر روحانی در انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری و ستاد دانشجویان دکتر روحانی در انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری از جمله گروه‌هایی هستند که از این انتصاب حمایت کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز