خبرگزاری کار ایران

حسن صادقی:

نگاهی قهری در حوزه‌ کار مولد، برای کشور دردسر ساز شده است

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۴۱۶

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری از نمایندگان مجلس خواست تا بودجه‌ای مناسب را جهت محقق شدنِ طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حوزه‌ی تأمین اجتماعی اختصاص دهند.

به گزارش ایلنا، "حسن صادقی" در نشست تشکل‌های کارگری و بازنشستگان استان مازندران با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جامعه‌ی گفت: استمرار چنین دیدارهایی می‌تواند موجبات آگاهی بیشتر مدیران کشور نسبت به مسائل پیدا و پنهان جامعه‌ی کارگری و بازنشستگان را فراهم آورد.

وی گفت: امروز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارث مشکلاتی است که از ادوار گذشته به آن رسیده است.

حسن صادقی بیان داشت: متأسفانه در حال حاضر حوزه کار مولد با رویکردی اشتباه به سمت کار غیرمولد در حال حرکت است، رویکردی که بیش از 2 دهه در کشور کلید خورده است و چرخش چرخ صنعت کشور را با مشکل مواجه کرده است.

وی ادامه داد: تاکنون نگاهی قهری بر حوزه‌ مولد حاکم بوده و این امر امروز برای کشور دردسر ساز شده است.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: مجلس شورای اسلامی باید به این موضوع ورود پیدا کنند و فعالیت‌هایی را که موجب توسعه‌ی کار غیرمولد می‌شوند را محدود نمایند و اقداماتی در خصوص توسعه و برجسته کردن کار مولد انجام دهند.

وی اظهار داشت: مشکلاتی که امروز کشور با آن دست‌ به‌ گریبان است متعلق به وزارت کار نیست بلکه مشکلی است که در ساختار اقتصادی کشور وجود دارد.

وی از نمایندگان مجلس خواست تا بودجه‌ای مناسب را جهت محقق شدن طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حوزه‌ی تأمین اجتماعی اختصاص دهند.

صادقی ادامه داد: در ردیف بودجه‌ سازمان تأمین اجتماعی 26 هزار میلیارد تومان سهم دولت دیده‌ شده است که باید از سوی دولت تأمین شود و اگر به هر عنوان این مبلغ تأمین نشود قطعاً سازمان با مشکل روبرو خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز