خبرگزاری کار ایران

تابلوی پشت سر نصرالله؛ دکور یا پیام تهدید برای اسرائیل

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۰۵۲

برخی کاربران توئیتر در جهان عرب و سرزمین‌های اشغالی گمانه‌زنی­‌هایی درباره مضمون تابلوی پشت سر دبیر کل حزب الله مطرح و آن را حاوی مضمون رمزی «سهولت ورود به سرزمین­‌های اشغالی» می­‌دانند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، فعالان توئیتری گمانه‌زنی­‌هایی را درباره تابلوی پشت سر «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان در مصاحبه اخیر تلویزیونی وی مطرح و آن را پیام تهدیدی برای اسرائیل در نظر گرفته­‌اند.

روی این تابلو آیه ۴۶ سوره حجر «ادخلوها بسلام آمنین: با سلامت و امنیت وارد آن شوید» نوشته شده بود.

برخی کاربران شبکه توئیتر وجود این تابلو پشت سر نصرالله در مصاحبه با شبکه «المیادین» را پس از دو ماه سکوت وی از روی اتفاق یا بخشی از دکور صحنه نمی­‌دانند.

برخی کاربران توئیتر در جهان عرب و اسرائیل گمانه‌زنی­‌هایی درباره مضمون این تابلو مطرح کرده و آن را حاوی این مضمون رمزی «سهولت ورود به سرزمین­‌های اشغالی» دانسته و در حقیقت آن را پاسخ غیر مستقیم به ادعاهای اسرائیل مبنی بر کشف و تخریب تونل­‌های حزب الله در مرزهای لبنان با سرزمین­‌های اشغالی می­‌دانند.

این گمانه‌زنی­‌ها پس از آن مطرح شد که نصر الله تأکید کرد حزب‌الله در صورت وقوع جنگ جدید با اسرائیل برنامه­‌ای را برای ورود به منطقه «الجلیل» در اختیار دارد و تهدید کرد که هر نوع حمله تل‌آویو علیه این جنبش با پاسخ سختی مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز