خبرگزاری کار ایران

تمرین هندبال در زمین فوتبال

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۰۴۰

کمبود سرانه ورزشی در استان مازندران بحث تازه ای نیست و هر از گاهی تصاویر عجیبی از تمرینات تیم های ورزشی در مکان های نامربوط به رشته شان می بینیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا،اخیرا نیز یک تصویر عجیب دیگر در فضای مجازی منتشر شده است. هیات هندبال استان مازندران در کانال تلگرام خود تصاویری از تمرین تیم هندبالی از میاندرود در زمین فوتبال منتشر کرده است. با یک نگاه دو جواب برای تصویر پیدا خواهد شد؛ اول این که این تصاویر متعلق به یک تیم سالنی است که به دلیل کمبود امکانات و یا نبود سالن تمرین به زمین چمن پناه برده و دوم این که آن ها یک تیم هندبال چمنی هستند که مشغول تمرین هستند.

جالب است بدانید ورزش هندبال شامل رشته های مختلفی اعم از سالنی، ساحلی، چکی، آمریکایی، گیلیک و حتی چمنی می شود. با این توضیحات ارائه شده احتمالا مخاطب به شک میافتد که احتمال دوم صحیح است و این تصاویر نیز به تمرین تیم هندبال چمنی میاندرود مربوط است اما باید بدانید که رشته هندبال چمنی با وجود شباهت های بسیاری که به فوتبال دارد، سال ها است که در جهان به فراموشی سپرده شده و آخرین دوره برگزاری جام جهانی در این رشته نیز به سال ۱۹۶۶ میلادی بازمیگردد. بنابراین به دور از تصور است که فکر کنیم هیاتی در استان مازندران برای رشته ای فراموش شده در جهان تیم تشکیل داده باشد.

بسیاری از تیم های ورزشی مازندران با کمبود امکانات مواجه هستند مخصوصا اگر این تیم ها در بخش بانوان مشغول به فعالیت باشند. از جمله موارد مشابه این موضوع می توان به عدم امکانات موجود برای تمرینات کشتی گیران در شهر جویبار و یا عدم زمین تمرین مناسب برای نساجی اشاره کرد. مشکلاتی که بعید است به این زودی ها پیگیری و حل شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز