خبرگزاری کار ایران

تلفنی چیزهایی که به ذهنم می‌رسید را به فرهاد گفتم

فتح‌الله زاده: پرسپولیس دو برابر استقلال بدهی داشت حالا دو برابر پول دارد

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۸۰۱

علی فتح‌الله زاده مدیرعامل سابق استقلال چندی پیش با امیرحسین فتحی دیداری را برگزار کرد تا سوءتفاهماتی که بین‌شان به وجود آمده بود، برطرف شود.

به گزارش ایلنا، علی فتح‌الله زاده مدیرعامل سابق استقلال چندی پیش با امیرحسین فتحی دیداری را برگزار کرد تا سوءتفاهماتی که بین‌شان به وجود آمده بود، برطرف شود. با مدیرعامل سابق آبی‌ها درخصوص این نشست، حضورش در امارات برای بازی‌های جام ملت‌ها و همچنین تماس مجیدی با وی همکلام شدیم.

درخصوص آشتی‌کنان‌تان با فتحی صحبت می‌کنید؟

ما قهر نبودیم که بخواهیم آشتی کنیم. یک مشکلی بین‌مان پیش آمده بود که با توضیحاتی که بین‌‌مان رد و بدل شد، حل شد.

پس از این به بعد فقط از ایشان حمایت می‌کنید؟

مگر از اول حمایت نکرده بودم؟! الان زمان قدیم نیست که مردم از هیچ چیز اطلاعی نداشته باشند. مردم و هواداران استقلال می‌دانند که ما قصدمان فقط حمایت کردن است. خود آقای فتحی و دوستان‌شان اعلام کردند که 31 میلیارد از پول امسال پیش‌خور شده است. کل بدهی‌های باشگاه استقلال از زمانی که من رفتم از اول تشکیلش تا زمانی که من بودم نزدیک به 40 میلیارد بوده اما در یک سال نزدیک به 31 میلیارد پول بابت بدهی پرداخت شده است. تازه با این همه درآمدی که در باشگاه‌ها وجود دارد همه این چیزها را راحت می‌توان فهمید. اینها همه بهانه است اما باید آنها را کنار بگذاریم. ما هم سختی داشتیم، ما هم بدهی‌های دیگران را داده‌ایم، بقیه هم بدهی‌های ما را داده‌اند. شما می‌دانستید که پرسپولیس دوبرابر استقلال بدهی داشته؟ اما ببینید چگونه است که الان دو برابر استقلال پول دارد؟! بهترین بازیکنان را هم جذب کرده است. چرا ما نمی‌توانیم این کارها را انجام دهیم؟! بهترین راه این است که وقتی یک جایی نمی‌توانی بازدهی خاصی داشته باشی، منظورم آقای فتحی نیست، برود بهتر است.

شما در جذب بازیکن به استقلال کمک می‌کنید؟

چرا این کار را انجام ندهم؟ هر کاری که نیاز باشد می‌کنم. من به همه مدیران استقلال، خودشان هستند و می‌توانید سوال کنید؛ همیشه گفته‌ام هر کمکی که بخواهید انجام می‌دهم حتی روزنامه خودم را هم به آنها گفتم که اگر می‌خواهید می‌دهم و شما چاپ کنید. من آدمی نیستم که بخواهم برای استقلال مشکل درست کنم.

برای تماشای بازی ایران چین به امارات سفر کرده بودید.

به دعوت آقای تاج بود. معمولا در بازی‌های مختلف از افراد مختلف دعوت می‌کنند تا بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنند که در این بازی هم قرعه به نام من و آقای اولیایی افتاد که حتی آقای عابدزاده هم بود.

عملکرد تیم ملی را چطور دیدید؟

من تیم ملی را خوب دیدم. خوب هم بازی کردند. خیلی‌ها می‌گویند ما مقابل چین خوب بازی نکردیم اما قرار بود چند گل به این تیم بزنیم؟! چین مگر تیم دست و پا بسته‌ای بود؟! امکاناتی که همین چین داشت از ما بیشتر بود. شما می‌آمدید در هتل چین می‌دیدید که 10، 12 تا اتاق جدا اضافه گرفته بودند تا بازیکنان‌شان راحت باشند. امکانات استخری، ریکاوری و حتی تفریحی گرفته بودند که در مقابل امکانات تیم ملی ایران قابل مقایسه نبود. اما بچه‌های تیم ملی ما 40 روز است که خانواده‌های‌شان را ندیده‌اند. حتی من یکی از بازیکنان ایران را دیدم که مادرش را کنار زمین ورزشگاه دید. اینگونه بازی کردن‌ها و افتخارآفرینی‌ها دست‌مریزاد دارد. سطح فوتبالی که الان تیم ملی ما بازی می‌کند فراتر از آسیاست.

به نظر شما تیم ملی قهرمان می‌شود؟

ایران شانس اول قهرمانی است و اگر اتفاقی پیش نیاید به این امر دست پیدا خواهند کرد.

سردار آزمون هم بعد از گلزنی که انجام داد یک پست کنایه‌آمیز منتشر کرد!

در فوتبال یک جاهایی به بازیکن فشار می‌آید. اما چیزی که مسلم است سردار بازیکنی خوب، باکیفیت و بااخلاق است.

با فرهاد مجیدی بعد از اینکه مربی استقلال شد، صحبتی نداشتید؟

یک بار با هم تلفنی صحبت کردیم. چیزهایی که به ذهنم آمد را به او گفتم. او خودش عاقل، باوفا و باشعوری است و می‌تواند با تجربیاتش به جوانان تیم کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز