خبرگزاری کار ایران

مهدی طارمی در گفتگوی اختصاصی با ایلنا:

صبر کنید جام تمام شود اگر نتیجه نگرفتیم توهین کنید/ سردار آقای گل شود خوشحال می‌شوم

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۴۱۲

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص شرایط تیم در جام ملت‌ها صحبت کرد.

مهدی طارمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی با چین اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم با تمریناتی که انجام داده بودیم و شناخت کافی از نقاط ضعف حریف به دروازه آنها حمله کنیم و از همان نقاط به گل برسیم و خوشحالم با یک نتیجه خوب توانستیم بر حریف غلبه کنیم.

وی افزود: چین اصلاً حریف آسانی نبود و اینکه به خاطر کم ارزش جلوه دادن کار تیم ملی می‌خواهند حریف را کوچک جلوه بدهند کار درستی نیست. آنها از بهترین تیم‌های آسیا هستند و یکی از بزرگترین مربیان دنیا روی نیمکت‌شان بود و شاید به جز ایران به تیم دیگری می‌خوردند می‌توانستند به نیمه نهایی صعود کنند.

مهاجم تیم ملی در مورد همکاری موفقش با آزمون گفت: سردار از دوستان خوب من است و فراتر از یک هم‌تیمی هستیم و برای همین در زمین به یکدیگر کمک می‌کنیم. همکاری بین دو مهاجم در یک تیم طبیعی است و می‌تواند باعث موفقیت یک تیم شود و خوشحالم به درک خوبی از فوتبال یکدیگر رسیدیم. من به شخصه برایم فرقی ندارد خودم گل بزنم یا سردار و اگر او آقای گل شود خوشحال می‌شوم.

طارمی در مورد حمله‌هایی که بعد از بازی با عمان صورت گرفت عنوان کرد: این اتفاق واقعاً عجیب بود. چطور وسط یک تورنمنت مهم و در حالیکه تیم نتیجه گرفته است این چنین به ما حمله می‌کنند. یکی می‌گوید خاک بر سرت، یکی می‌گوید بی‌غیرت هستی، یکی می‌گوید خیریت هستی. اصلاً درست همه این‌ها هستم ولی صبر کنید تورنمنت تمام شود و اگر اتفاق خوبی نیفتاد حمله کنید. این رفتارها در وسط بازی‌ها روی آدم تاثیر منفی می‌گذارد.

وی در مورد کارت زردی که گرفت و محرومیتش از بازی بعدی گفت: من واقعاً نمی‌خواستم کارت زرد بگیرم و تصمیم داور اشتباه بود. این داور قطری بود و با چند بازیکن تیم ما رفیق بود ولی نمی‌دانم چرا در آن صحنه آنطور قضاوت کرد. به هر حال ناراحتم که بازی با ژاپن نیستم ولی مطمئنم بچه‌ها بازی خوبی انجام خواهند داد و از من بهتر عمل می‌کنند.

مهاجم تیم ملی در مورد اینکه چقدر به حضور در فینال و قهرمانی امیدوار است گفت: فعلاً فقط فکر و ذکرمان بازی با ژاپن است و به این دیدار فکر می‌کنیم و امیدوارم با غلبه بر ژاپن راهی فینال شویم و بعد از آن به این فکر می‌کنیم که برای قهرمانی باید چکار کنیم. امیدوارم بازی با چین آخرین بازی من نبوده باشد و در فینال حاضر شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز