خبرگزاری کار ایران

با حکم مدیرعامل تاپیکو؛

مدیرعامل پتروشیمی فارابی منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۴۰۷

محمدرضا علیمردان را به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پتروشیمی فارابی منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی تاپیکو، محمدرضا علیمردان دارای مدرک کارشناسی مهندسی شیمی از دانشکده مهندسی شیمی دانشـگاه صنعتی امیرکبیر و کارشناسی ارشد مهندسی پلیمر از دانشکده فنی دانشگاه تهران بوده و هم اکنون در حال نگارش پایان‌نامه دکترای تخصصی در رشته مدیریت قراردادهای بین‌المللی نفت و گاز از دانشگاه علامه طباطبائی است.

از جمله سوابق علیمردان می‌توان به مدیرعاملی شرکت آرین یار پترولیوم و عضویت در هیئت مدیره شرکتهای فعال در حوزه بالا دستی نفت از جمله شرکت مهندسی و توسعه انرژی کاران پارسیان، مدیریت احداث وتوسعه رادیکتا سپهر، مشارکت ایرانی آلمانی پتروسرویس پارسیان کیش و مشارکت ایرانی روسی تات ایران اویل اشاره کرد.

وی پیش از این مدیرعامل شرکت پترویکتا انرژی بوده و مدیرعاملی شرکت‌های کسا، توران تو و فکور مغناطیس آپادانا و... از دیگر سوابق وی به شمار می رود.

پتروشیمی فارابی تولید کننده سالانه 50 هزار تن دی اکتیل فتالات و 15 هزار تن انیدرید فتالیک است و در مجموع 15 درصد از تولید D.O.P و 35 درصد از P.A.F کل کشور را تامین می‌کند. 49 درصد از سهام این پتروشیمی متعلق به شرکتهای عضو هلدینگ تاپیکو است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز