خبرگزاری کار ایران

ناظری به ایلنا خبرداد:

ثبت نام 8 نفر برای تصدی ریاست فدراسیون چوگان+اسامی

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۳۵۴

دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون چوگان از ثبت نام 8 نفر برای تصدی ریاست فدراسیون متبوعش خبر داد و گفت: مدارک افراد ثبت نام کننده برای بررسی به وزارت ورزش و جوانان ارسال می‌شود.

اصغر ناظری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به اینکه هشت نفر برای تصدی ریاست فدراسیون چوگان کاندیدا شده اند، گفت: بر این اساس با توجه به اتمام زمان قانونی، مدارک افراد ثبت نام کننده به وزارت ورزش و جوانان ارائه خواهد شد.

دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون چوگان با اشاره به اینکه کمیسیون تطبیق صلاحیت افراد را تعیین خواهد کرد، افزود: آقایان سیدرضا میرابوطالبی، سهیل یوسف نیا، فریدون یوسف شاهی، میعاد صادقی، ابراهیم نوزایی، یاشار بی غم و خانم ها سعیده صادقی و غزاله امیرابراهیمی از جمله علاقه مندان به رشته چوگان هستند که برای تصدی ریاست فدراسیون چوگان اقدام به ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه ورزش چوگان پس از ثبت جهانی در فهرست یونسکو باید بتواند با دستیابی به ثبات مدیریتی مسیر توسعه را طی کند، تصریح کرد: امیدواریم با انتخاب فرد اصلح و آشنا به رشته چوگان شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این رشته ورزشی در میهن اسلامی و سراسر دنیا باشیم.

ناظری خاطرنشان کرد: زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون چوگان نیز منوط به بررسی مدارک و تایید صلاحیت افراد کاندیدا از سوی مراجع ذیصلاح است که متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز