خبرگزاری کار ایران

۱۷ نفر از برگزیدگان جشنواره فارابی تقدیر می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۲۸۳

ریاست دبیرخانه دائمی جشنواره فارابی گفت: امیدوارم کشور از علوم انسانی استفاده روزافزون داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین میرزایی، ریاست دبیرخانه دائمی جشنواره فارابی در آیین اختتامیه دهمین دوره این جشنواره بین المللی گفت: امروز شاهد تکریم از عالمان و دانشمندان هستیم. ما علوم انسانی را نه کمتر و نه برتر از دیگر علوم نمی‌دانیم. علوم انسانی و اجتماعی همواره مورد کاربرد واقع شده است زیرا مسئولیت اجتماعی دانشگاه‌ها مهمترین وجهی است که آنها در اختیار خواهند داشت.

وی ادامه داد: دانشگاه‌های علوم انسانی به ویژه دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان دانشگاه اختصاصی علوم انسانی گام‌های مهمی را برداشته است.امیدوارم کشور از علوم انسانی استفاده روزافزون داشته باشد.

میرزایی اضافه کرد: جشنواره بین المللی فارابی از بین ۵۶۴۹ اثر دریافتی و در مجموع ۱۴ گروه علمی ۱۷ اثر در قالب ۱۶ اثر برگزیده و یک جایزه میانی برگزیده را انتخاب کرده است که امروز از آنها تقدیر خواهد شد. علاوه بر آن از هفت شخصیت بین المللی که از ایران شناسان و جهان شناسان مختلف سطح جهان هستند تقدیر به عمل خواهد آمد.

او بیان کرد: برگزیدگان خارجی حاضر در جلسه امروز از کشورهای انگلستان، هندوستان و قزاقستان و..‌ هستند علاوه بر اینها از دوازده شخصیت پیشرو علوم انسانی و همچنین نظریه پردازان و مترجمان برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز