خبرگزاری کار ایران

خودم هم نمی‌دانم چند تیم عوض کرده‌ام!

فرزاد حاتمی: ای کاش یک کم دیرتر با پرسپولیس بازی می‌کردیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۹۹۰

فرزاد حاتمی از جمله بازیکنانی است که تیمی نبوده در آن بازی نکرده باشد! او سابقه بازی در اکثر تیم‌های ایران را دارد و اخیرا با سپیدرود قرارداد بسته تا در کارنامه‌اش این تیم را هم به ثبت برساند.

به گزارش ایلنا، فرزاد حاتمی از جمله بازیکنانی است که تیمی نبوده در آن بازی نکرده باشد! او سابقه بازی در اکثر تیم‌های ایران را دارد و اخیرا با سپیدرود قرارداد بسته تا در کارنامه‌اش این تیم را هم به ثبت برساند. در این راستا گفتگویی با او انجام دادیم که خودش هم به طور دقیق نمی‌داند در چند تیم بازی کرده است.

سپیدرود چندمین تیمی است که در آن بازی می‌کنی؟

باور کنید دقیقا نمی‌دانم در چند تیم بازی کرده‌ام و آمارش دستم نیست!

در تیم‌‌های شمالی سابقه بازی داشتی؟

بله من یک سال زمان آقای فیروز کریمی در ملوان بازی کرده‌ام که آن دوره هم ملوان شرایط خوبی نداشت و در حال سقوط بود. ما این تیم را در لیگ حفظ کردیم و الان هم تلاش می‌کنیم تیم خوب و پرهوادار رشتی را در لیگ نگه داریم.

اخیرا برنامه ورزشی 120 بازیکنان خارجی که زیاد تیم تغییر داده‌اند را بررسی می‌کرد که مجری آن (محمدحسین میثاقی) یادی از از تو کرد و گفت: فرزاد حاتمی کاپیتان همه این بازیکنان است!

دقیقا این‌طور است و بعید می‌دانم کسی اندازه من تیم عوض کرده باشد (می‌خندد).

هر تیمی هم که رفتی طوری بازی کردی که همه دوستت داشته باشند. به جز دو تیم لیگ یکی که اجباراً رفتی و زود جدا شدی اما در سایر تیم‌ها عملکرد موفقی داشتی؟

خدا را شکر در هر تیمی که بودم طوری بازی کردم تا هواداران از من راضی باشند. من از جمله بازیکنانی هستم که سعی می‌کنم به هر تیمی که می‌روم خیلی زود خودم را با آن تیم اخت کنم. من در دو تیم لیگ یکی که اجباراً ملحق شدم و زود هم این تیم‌ها را ترک کردم، همیشه موفق بودم. در کل تیم‌های لیگ یکی به من نمی‌سازند و خودم هم دوست نداشتم از لیگ برتر به تیم‌های لیگ یکی بروم.

سپیدرود را چطور انتخاب کردی؟

یکی به خاطر علی آقا کریمی که دوست داشتم شاگردش باشم و دیگری هم به خاطر هواداران خوب تیم که نشان داده‌اند هیچ موقع تیم‌شان را تنها نمی‌گذارند.

با علی کریمی همبازی نبودی؟

افتخار همبازی با علی آقا را نداشتم. البته دو بار تا یک قدمی همبازی شدن در تیم ملی و تراکتورسازی پیش رفتم که هر دو بار علی آقا زودتر از من تیم ملی و تراکتورسازی را ترک کرده بود.

با خود او صحبت کردی و به سپیدرود رفتی؟

من قبل از اینکه با آقای کریمی صحبت کنم، از تیم نساجی و چند تیم خارجی پیشنهاد داشتم که حتی با  یک تیم خارجی قرارداد هم بستم ولی فسخ کردم تا سپیدرود را انتخاب کنم. الان هم به خاطر علی آقا قرارداد سفید امضا کرده‌ام.

شناخت کافی از بازیکنانش داری؟

با پیام صادقیان،‌ رضا نورمحمدی و محمد غلامی همبازی بودم و از سایر نفرات هم شناخت کافی دارم

در  اولین بازی هم باید مقابل پرسپولیس به میدان بروی. فکر می‌کنی سپیدرود جام حذفی را جدی بگیرد؟

من از برنامه کادر فنی برای جام حذفی اطلاع دقیقی ندارم و نمی‌دانم برنامه آنها چیست. درهرحال جام حذفی، راحت‌ترین راه برای رسیدن به آسیاست که ما هم تلاش می‌کنیم با قدرت بازی کنیم. البته قطعا اولویت اصلی باشگاه لیگ برتر است که باید در این مسابقات امتیازات لازم را بگیریم و تیم را در لیگ نگه داریم.

بازی اول مقابل پرسپولیس خوب است یا بد؟

من دوست داشتم که این بازی کمی دیرتر برگزار می‌شد به این دلیل که من تازه به تیم اضافه شده‌ام و هنوز هماهنگی لازم را پیدا نکرده‌ام. گرچه سایر نفرات همگی آماده هستند و تلاش می‌کنیم که با آمادگی کامل به میدان برویم و نتیجه لازم را کسب کنیم.

کار سختی در لیگ دارید و باید تلاش کنید تا سپیدرود را از سقوط نجات دهید؟

کاملا درست است ولی من شک ندارم با هوادارانی که داریم اجازه نمی‌دهیم تیم سقوط کند. سپیدرود یکی از تیم‌های پرهوادار لیگ ایران است ک وقتی حمایت هواداران باشد، مشکل خاصی نداریم.

در مورد تیم ملی نظری داری؟

تیم ملی تورنمنت را عالی شروع کرد و من هم بعد از بازی اول در یک برنامه زنده گفتم که این تیم مدعی اول قهرمانی آسیاست که به امید خدا به هدفش خواهد رسید.

ژاپن می‌تواند حریف ایران شود؟

ژاپن را هم در حد خودمان نمی‌دانم و در بازی با عربستان و ویتنام نیز به سختی توانست پیروز شود. من فکر می‌کنم ایران از الان یک پای فینال است.

کدام بازیکن ایران را فوق‌العاده دیدی؟

همه نفرات خوب ظاهر شدند ولی من بیرانوند را بی نقص دیدم و طارمی هم که عالی کار کرده است. سایر نفرات هم کاملا آماده نشان داده‌اند که یک تیم کامل در مسابقات داریم. ناگفته نماند مهدی ترابی هم هر موقع بازی کرده، خودش را نشان داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز