خبرگزاری کار ایران

ترافیک شدید شد آقای برانکو به رفتنم رضایت داد

طاهرخانی: شاگردی علی کریمی یک اتفاق شیرین است

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۳۸۲

با اینکه در نیم فصل دوم و با توجه به ترافیک بالا در خط هافبک پرسپولیس به دنبال درخشش بود تا بازهم بتواند سری در بین سرهای تیم برانکو داشته باشد اما در نهایت به یک‌باره از تیم پرسپولیس جدا شد

به گزارش ایلنا، با اینکه در نیم فصل دوم و با توجه به ترافیک بالا در خط هافبک پرسپولیس به دنبال درخشش بود تا بازهم بتواند سری در بین سرهای تیم برانکو داشته باشد اما در نهایت به یک‌باره از تیم پرسپولیس جدا شد و نیم فصل دوم را با یک پرسپولیسی دیگر ادامه خواهد داد. حمیدرضا طاهرخانی با توافق باشگاه سپیدرود و پرسپولیس به صورت قرضی یک نیم فصل به رشت رفت تا در کنار جادوگر این تیم را با توجه به کار سختی که در پیش دارد، همراهی کند.

اردوی قطر تیم امید و شرکت در تورنمنت در این کشور که با قهرمانی شما تمام شد، چطور بود؟

در قطر سه بازی دوستانه خیلی خوب داشتیم و کمک زیادی به بالا بردن آمادگی تیم کرد. امیدوارم با این شرایط خوبی که داریم به خوبی آماده رقابت‌های مقدماتی المپیک شویم و با اقتدار به مرحله نهایی صعود کنیم.

به نظر می‌رسد کم کم شاکله اصلی تیم امید برای حضور در مرحله مقدماتی شکل گرفته و تیم اصلی مشخص شده است.

من از ابتدا هم گفتم که در تیم مهره‌های خوبی داریم که بیشتر آنها در لیگ برتر بازیکنان اصلی هستند. به نظرم با هماهنگی بیشتر این امیدواری وجود دارد که بتوانیم با قدرت طلسم‌شکنی کنیم و تیم امید ایران را بعد از سال‌ها به المپیک برسانیم.

خبر جدایی‌ات از پرسپولیس عجیب بود چون گفته بودی برای نیم فصل دوم خیلی در تیم برانکو نقشه‌داری؟

بله با صحبتی که با آقای برانکو و باشگاه داشتم قرار شد یک نیم فصل در خدمت تیم سپیدرود رشت در کنار علی آقا کریمی باشم.

برانکو موافق رفتن تو بود؟

با توجه به ترافیکی که در نیم فصل دوم وجود دارد و با صحبت‌هایی که با آقای برانکو داشتم ایشان موافق جدایی من بود و از من خواست که با قدرت در پایان لیگ برگردم. به هرحال دیگر در آستانه بازی‌های تیم امید وقت نیمکت‌نشینی نبود و کم کم باید بازی کرد.

با برنامه‌هایی که برای نیم فصل دوم داشتی این تصمیم و جدایی از این پرسپولیس تجهیز شده، سخت نبود؟

قطعا این تصمیم سخت بود اما فوتبال است و این تصمیم‌هایی که به یک‌باره باید گرفت. در حال حاضر از پرسپولیس رفتم اما پیش یک پرسپولیسی تمام‌عیار رفتم. شاگردی علی کریمی برای من که همیشه الگوی فوتبالی و اسطوره‌ام بوده، یک اتفاق شیرین بوده و باعث افتخارم است. این مساله و بودن کنار علی کریمی سختی دوری یک نیم فصل از پرسپولیس را برای من راحت‌تر می‌کند و امیدوارم بتوانم شاگرد خوبی برای ایشان باشم.

با خود علی کریمی هم صحبت کردی؟

بله، با خود علی آقا هم صحبت داشتم و امیدوارم زیر نظر ایشان و تلاش همه بچه‌های تیم بتوانیم شرایط خوبی را برای موفقیت سپیدرود در رشت فراهم کنیم.

همان طور که میدانی سپیدرود برای بقا در لیگ برتر کار سختی دارد. به نظرت این تیم در لیگ برتر ماندنی می‌شود؟

کار همان طور که گفتید سخت است اما قطعا با علی کریمی و بازیکنان سپیدرود همه تلاش خودمان را به کار خواهیم بست تا در نهایت شرمنده هواداران این تیم نشویم و با قدرت کار را پیش ببریم.

هرچند به نظر می‌رسد تصمیم منطقی برای جدایی موقتی از پرسپولیس گرفتی اما در کلامت انگار خیلی ناراحت هستی؟

به هرحال این ناراحتی طبیعی است چون از تیمی مثل پرسپولیس جدا شدم که مدت‌ها با آن بهترین حال و هوا را در قهرمانی و موفقیت در آسیا تجربه کردم. اما این جدایی من طولانی نیست و خیلی زود بر می‌گردم.

و اینکه با این همه بازیکنانی که پرسپولیس گرفته و این تراکم بازیکنی که وجود دارد، شرایط را برای این تیم در نیم فصل دوم چطور می‌بینی؟

پرسپولیس در حال حاضر دیگر کمبود بازیکن ندارد و مشکلی برای تعویض‌ها در این تیم نیست. به نظرم پرسپولیس الان یک تیم همه چیز تمام است و به راحتی می‌تواند در سه جام مدعی باشد. باور کنید اگر در نیم فصل اول هم این شرایط را داشتیم به راحتی می‌توانستیم با اختلاف در صدر باشیم و در آسیا هم جام را در آزادی به جای کاشیما ما بالای سر می‌بردیم. با این حال امیدوارم اتفاقات خوبی برای تیم محبوبم در تیم پرسپولیس بیفتد و بازهم شاهد قهرمانی آن باشیم.

از حالا به بازی برگشت پرسپولیس و سپیدرود و تقابل با تیم محبوبت فکر می‌کنی؟

سخت است اما قطعا الان تمام تمرکز من روی موفقیت سپیدرود است و امیدوارم برای آنها و علی آقا (کریمی) تاثیرگذار باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز