خبرگزاری کار ایران

در دیداربا سفیر ایران مطرح شد؛

استقبال وزیر امور خارجه ارمنستان از توسعه روابط تهران و ایروان

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۷۶۶

سفیر ایران در ایروان با وزیر امور خارجه دیدار کرد و با اشاره به تلاش‌های مسئولان و مقام‌های عالیرتبه دو کشور برای توسعه مناسبات در تمامی زمینه‌ها تاکید کرد: باید تمام تلاش خود برای ارتقای روابط فیمابین و دستیابی به توافقات متعدد میان دستگاها و وزارتخانه‌های دولتی بکار گیریم.

به گزارش ایلنا، سید کاظم سجادی، سفیر  ایران در این دیدار آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای توسعه همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله انرژی، حمل و نقل، ارتباطات و مبادلات اقتصادی و تجاری ابراز داشت.

وی بر ثمر بخش بودن برگزاری شانزدهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی فیمابین تاکید کرد.

زهراب مناتساکانیان، وزیر  امور خارجه ارمنستان نیز با استقبال از توسعه مناسبات فیمابین گفت: طرف ارمنی نهایت تلاش خود را برای عملیاتی کردن توافقات بین دو کشور بکار خواهد بست.

وی از توسعه مناسبات با جمهوری اسلامی ایران در کلیه زمینه‌ها پیشنهادی استقبال کرد و اظهار داشت: ایران و ارمنستان باید در شرایط سخت بین المللی روابط خود را بر اساس تعقل، منطق و استفاده از تمامی راهکارهای ممکن به صورتی سودمند و با در نظرداشت منافع دوجانبه پیگیری کرده و اجازه هیچ گونه خللی در ارتقای روابط دوجانبه را ندهند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز