خبرگزاری کار ایران

رئیس کل بانک مرکزی:

هفته آینده خبرهای خوبی از کسب و کار نوپای فناوری اطلاعات می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۷۱۹

رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد: هفته آینده خبرهای خوبی از این اقدامات، خصوصا از بابت کسب و کارهای نوپای فناوری اطلاعات، خواهم داد که در کنار دسترسی بهتر و ایمن‌تر، یک جهش بزرگ در جهت ارتقای رقابت و خدمت‌رسانی بهتر به مردم خواهد بود.

به گزارش ایلنا، عبدالناصر همتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در مورد اقدامات چند ماه اخیر بانک مرکزی، آنچه که بیشتر در رسانه‌ها انعکاس داشت، اخبار مرتبط با بازار ارز بود، اما در کنار اقدامات اصلاحی در بازار پول و ارز، طرح‌هایی زیربنایی برای توسعه زیرساخت‌های بانکی به اجرا درآمده‌اند که تاثیر آنها بر زندگی مردم و کسب و کارها، على‌‌الخصوص کسب و کارهای نوآورانه (استارت‌‌‌آپ‌ها)، عمیق و ماندگار خواهد بود.

نگاه راهبردی به فناوری و کاربری درست آن، راه برون‌‌‌‌رفت از بیشتر مشکلات موجود و برطرف‌‌‌‌‌‌کننده موانع اقتصادی است. به یاری خداوند متعال مجموعه نظام پرداخت در ایام پیشرو تغییرات مثبتی را در حوزه خودکارسازی، دسترسی بهتر، ایمنی بیشتر و معرفی ابزارها و امکانات جدید به خود خواهد دید.

هفته آینده خبرهای خوبی از این اقدامات، خصوصا از بابت کسب و کارهای نوپای فناوری اطلاعات، خواهم داد که در کنار دسترسی بهتر و ایمن‌‌تر، یک جهش بزرگ در جهت ارتقای رقابت و خدمت‌‌رسانی بهتر به مردم خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز