خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر صمت در گفت‌وگو با ایلنا:

۵۵۷ پروژه صنعتی ، معدنی و تجاری تا سی‌ام بهمن ماه افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۱۶۴

از برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت در چهلمین سالگرد انقلاب افتتاح ۵۵۷ پروژه صنعتی ،معدنی و تجاری است که از اول تا سی ام بهمن ماه صورت خواهد گرفت که اولین سری از افتتاح ها از اصفهان آغاز شده است.

جهانبخش سنجابی دبیر ستاد چهلمین  سالگرد انقلاب اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه برای چهلمین سالگرد انقلاب گفت: از دو ماه قبل در وزارت صنعت، معدن و تجارت ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب تشکیل و برنامه‌هایی در چند محور تهیه شد که یکی از مهمترین آنها افتتاح ۵۵۷ پروژه صنعتی ،معدنی و تجاری است که از اول تا سی ام بهمن ماه صورت خواهد گرفت که اولین سری از افتتاح ها از اصفهان آغاز شد.

مشاور وزیر صمت ادامه داد: میزان سرمایه گذاری صورت گرفته در این پروژه‌ها ۲۲۱ هزار میلیارد ریال است و برای ۲۷ هزار و ۸۶۲ نفر شغل ایجاد کرده است یکی دیگر از برنامه‌های ما کلنگ‌زنی 19 پروژه با سرمایه گذاری ۴۵۸ هزار میلیارد ریال است که برای  ۶۰۹۵ نفر شغل ایجاد خواهد کرد.

سنجابی ادامه داد: محور دوم برنامه‌های ما حضور مقامات عالی وزارتخانه در ۴۰ نقطه از کشور است که شخص وزیر در ۸ استان و هرکدام از معاونین در دو یا سه استان حضور پیدا خواهند کرد. این افراد ضمن افتتاح پروژه‌ها و کلنگ‌زنی در جلسات استانی شرکت خواهند کرد و با مردم، صاحبان صنایع تولیدی و تجارتی ملاقات خواهند داشت همچنین در این سفرها مقامات عالی وزارتخانه با خانواده شهدای صنعتی دیدار خواهند کرد.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های ما رونمایی از مجلد دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب است که با نام چهل سال نمای تولید و تجارت کشور رونمایی خواهد شد این یک سند تاریخی است که وضعیت صنعت را قبل از سال ۵۷ و پس از آن مورد بررسی قرار خواهد داد.

وی افزود:حضور در نمایشگاه چهلمین دستاورد انقلاب اسلامی که توسط بنیاد حفظ ارزشها و آثار انقلاب اسلامی برگزار می‌شود از دیگر فعالیت‌های این وزارتخانه است.

وی درخصوص فعالیت‌های این ستاد گفت:از دو ماه قبل این ستاد به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد ما سعی کردیم که به جای برنامه های تشریفاتی بیشتر برنامه های کاری و اجرایی را در دستور کار قرار دهیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات صنعتگران و تاجران کشور را حل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز