خبرگزاری کار ایران

بحث و گمانه‌زنی پیرامون جوان آرژانتینی؛

پرواز ابدی برای خرید جدید کاردیف

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۱۱۱

بازی نانت در جام حذفی در حالی لغو شد که طرفداران نانت و کاردیف با تجمع و روشن کردن شمع همچنان به زنده ماندن امیلیانو سالا امیدوار هستند.

به گزارش ایلنا، امیلیانا سالا مهاجم آرژانتینی، که روز شنبه از باشگاه فرانسوی نانت، با مبلغ 17 میلیون یورو به کاردیف پیوست، برای ملحق شدن به جمع بازیکنان این تیم با یک هواپیمای انگلیسی راهی بریتانیا بود که هواپیمایی که وی در آن حضور داشت از رادارهای 20 کیلومتری (12 مایل) شمال جزیره گورنسی در روز دوشنبه ناپدید شد.

پلیس بریتانیا اعلام کرده است که احتمال زنده ماندن او کم است: جستجو 15 ساعته که در منطقه کانادایی 1،155 کیلومتر مربع (3000 کیلومتر مربع) ادامه دارد و تعدادی از اشیاء هواپیما که بر روی آب شناور بوده را پیدا کرده و ما هیچ نشانه ای از کسانی که در هواپیما بوده اند یافت نکرده ایم و اگر آنها در دریا باشند شانس زنده ماندن سرنشینان بسیار اندک است.

پلیس گورنسی، که در ساحل شمالی فرانسه قرار دارد، گفت که خلبان درخواست کرده است ارتفاع خود را کم کند که ناگهان ارتباط او با برج مراقبت در نزدیکی جرزی قطع شده است.

جان فیتز جرالد، رئیس اداره هواشناسی کانال های شمالی، به خبرگزاری فرانسه گفت: "متأسفانه با کاهش دما باید بگویم ما میترسیم که اگر مسافران درون آب باشند جان سالم به در نبرند.

هارسیو سالا پدر امیلیانا به مطبوعات در پروگرسو گفت: ساعت ها می گذرد و من هیچ چیز نمی دانم، این باعث می شود من بیشتر نگران فرزندم شوم هیچکس از سفارت و باشگاه با من تماس نگرفته است  من می‌خواهم پسرم را هر چه سریع تر پیدا کنند، مرسدس مادر سالا در مصاحبه ای با کانال تلویزیونی آرژانتینی C5N ادعا کرد که این هواپیما متعلق به رئیس باشگاه کاردیف، مهمند دالمن است، ما از شنیدن خبر این که هواپیما ناپدید شده بود شوکه شدیم. ما انتظار داشتیم امیلیانو در شب گذشته به کاردیف برسد و امروز روز اول او ‌با تیم بود.

کن چو، مدیر اجرایی باشگاه کاردیف در بیانیه ای گفت: ما همچنان برای اخبار مثبت دعا می کنیم، باشگاه کاردیف یک جلسه معارفه برای سالا در روز سه شنبه برنامه ریزی کرد بود است.

سران باشگاه نانت اعلام کردن پس از مفقود شدن سالا در حالی که نانت در رقابت‌های جام حذفی فرانسه با سانتانسی سنت گرتین بازی داشته این دیدار لغو شده است در همین حال صدها نفر از طرفداران تیم سابق سالا در جلوی ورزشگاه خانگی نانت جمع شده اند تا به او ادای احترام کنند.

ولدیمار کایت رئیس باشگاه نانت، گفت: من هنوز امید دارم، زیرا که او همیشه یک جنگجو بوده است.

او که تابعیت ایتالیای نیز دارد هنگامی که با کاردیف به توافق رسید در بیانیه ای گفت: "من بسیار خوشحال هستم که اینجا هستم، این به من لذت زیادی می دهد و من نمی توانم صبر کنم تا سخت تمرین کنم و برای کاردیف در لیگ برتر به میدان بروم.

سالا در آخرین پست خود در اینستاگرام که توسط بازیکنان نانت احاطه شده بود نوشت: (آخرین خداحافظی).

مرگ وی اگر تأیید شود، تنها سه ماه پس از سقوط بالگرد مالک تایلندی لسترسیتی، دوباره شک بزرگی را به علاقه مندان به فوتبال و لیگ جزیره وارد می‌کند. سالا فوتبال خود را در سال ۲۰۱۰ در باشگاه فرانسوی بوردو آغاز کرد و باشگاه های فرانسوی از جمله اورلئان، نئورت و کان نیز بازی کرده است. او در سال 2015 با مبلغ یک میلیون یورو به نانت پیوست و در سه فصل و نیم حضور در این تیم در ۹۰ بازی توانست ۲۹ گل به ثمر برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز