خبرگزاری کار ایران

در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس مطرح شد؛

درخواست سردار اشتری برای افزایش بودجه نیروی انتظامی

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۶۹۵

اعضای فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی با فرمانده ناجا دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، بیش از ۵۰ نفر از اعضای فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی شب گذشته با سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا در محل ستاد فرماندهی، دیدار کردند.

در این جلسه ابتدا نمایندگان مجلس به بیان نقطه نظرات و طرح مسائل مربوط به حوزه نظم و امنیت پرداختند.

ضرورت توجه به‌‌روزآمدسازی و تجهیز نیروی انتظامی به امکانات پیشرفته و فناوری‌‌‌‌های نوین متناسب با سطح و حجم تهدیدات و چالش‌‌های حوزه نظم و امنیت، توجه ویژه به ارتقای منزلت اجتماعی ناجا و به ویژه تامین معیشت ماموران خدوم ناجا، ضرورت کمک مجلس به افزایش بودجه و اعتبارات ناجا برای پاسخگویی مناسب به انتظارات و نیازهای امنیتی انتظامی مردم، تقویت توان مرزبانی و رسیدگی به مشکلات یگان‌‌‌های مرزی از محورهای مهم مطرح شده توسط نمایندگان در این جلسه بود.

همچنین نمایندگان، مدیریت هوشمندانه و مقتدرانه در مواجهه با ماموریت‌‌ها را از ویژگی‌‌های ناجا برشمرده و از تلاش مستمر نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت تشکر و قدرادنی کردند.

گفتنی است، سردار حسین اشتری نیز در این دیدار با برشمردن فرازهای مهمی از حضور مستمر ناجا در ماموریت‌‌های مختلف در طول یک سال گذشته، به برخی از چالش‌‌های مهم فراروی اجرای ماموریت‌‌‌ها به ویژه در زمینه تقاضای روزافزون مردم و مسئولان در توسعه رده‌‌های انتظامی، ضرورت تقویت و تجهیز ناجا برای اجرای بهتر ماموریت‌‌ها و ارتقای منزلت و معیشت کارکنان اشاره کرد و توجه ویژه مجلس برای افزایش بودجه نیروی انتظامی هنگام بررسی لایحه بودجه ۹۸ را خواستار شد.

فرمانده ناجا اضافه کرد: ماموران نیروی انتظامی به عنوان سربازان ولایت و براساس تکلیف شرعی و قانونی خود با وجود کمبودها و کاستی‌‌های موجود در زمینه نیروی انسانی تجهیزات و بودجه، قاطعانه و با تلاش مضاعف و از خودگذشتگی، از امنیت و آرامش مردم پاسداری کرده تا کشوری امن، امنیتی شایسته مردم انقلابی و پلیسی در تراز انقلاب اسلامی ایجاد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز