خبرگزاری کار ایران

تعمیر ماشین لباسشویی را از متخصصان باتجربه آن بخواهید

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۶۶۹

لوازم خانگی مصرفی هستند، این موضوع را باید بپذیرید؛ بنابراین هنگام خرید یک وسیله باید با احتیاط از آن استفاده کنید و به این موضوع توجه داشته باشید که ممکن است یک روز نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر یخچال، تعمیر ماشین ظرفشویی یا تعمیر جاروبرقی داشته باشید و شماره‌های نمایندگی و آدرس وب سایت آن را یادداشت کنید.

آیا تصور می‌کنید تعمیر ماشین لباسشویی ساده است و خودتان می‌توانید از عهده آن بر بیاید؟ یا این که برای تعمیر لباسشویی همیشه از متخصصین این امر کمک می‌گیرید؟ اگر همیشه خودتان برای تعمیر لباسشویی دست به کار می‌شوید، باید این موضوع را به شما گوشزد کنیم که دیر یا زود باید منتظر بروز مشکلات بیشتر برای دستگاه باشید؛ زیرا شما تجربه لازم در زمینه تعمیرات لوازم خانگی و مخصوصاً لباسشویی را ندارید و تنها با دانش ابتدایی دست به این کار می‌زنید؛ بنابراین بدیهی است که لباسشویی هنگام استفاده با مشکلاتی مواجه شود که برطرف کردن برخی از آن‌ها غیرممکن می‌باشد.

اما در صورتی که از تعمیرکاران خبره فراز پشتیبان برای تعمیرات لباسشویی کمک می‌گیرید، باید این نوید را شما بدهیم که لباسشویی را می‌توانید تا چندین و چند سال استفاده کنید؛ زیرا متخصصین نمایندگی درباره تعمیر ماشین لباسشویی و ... از دانش روز دنیا برخوردار هستند و برای رفع مشکلات لباسشویی با دقت کامل قسمت‌های مختلف دستگاه را بررسی کرده و عیب‌های آن را شناسایی می‌کنند. به همین دلیل کوچک‌ترین مشکلات در همان لحظات اولیه تعمیر ماشین لباسشویی برطرف می‌شوند و با آسودگی خاطر می‌توانید لباسشویی را برای شستشوی لباس‌های اعضای خانواده استفاده کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی را از متخصصان باتجربه آن بخواهید

 رابطه تعمیر یخچال و طولانی شدن عمر آن

آیا تاکنون زندگی را بدون لوازم خانگی و تکنولوژی‌های نوین تصور کرده‌اید؟ زندگی شاید بدون گوشی تلفن هوشمند و تلویزیون امکان پذیر باشد، اما بدون یخچال عملاً غیرممکن است. در دنیای پیچیده امروزی که زمان برای انجام خریدهای روزانه بسیار اندک است و کاربران خریدهای مورد نیازشان را هفتگی یا ماهانه انجام می‌دهند، بدون حضور یخچال چگونه می‌تواند مواد غذایی، گوشت، مرغ و... را سالم نگه داشت؟ جواب این سوال خیر است.

یخچال با تامین سرمایش کافی مواد غذایی را تازه نگه می‌دارد و برخی از مواد غذایی که برای استفاده طولانی مدت خریداری شده‌اند را فریز می‌کند تا نگرانی از بابت فاسد شدن آن‌ها نداشته باشید.

حال تصور کنید این محصول کارآمد دچار مشکل شده و تعمیر یخچال ضرورت پیدا کرده است. راهکار این است که از افرادی کمک بخواهید که در زمینه تجربه انواع یخچال فریزرها تجربه و تخصص دارند. تا یخچال پس از تعمیر مجدداً قابل استفاده باشد. به همان اندازه که تعمیر ماشین لباسشویی در طولانی شده عمر آن تاثیرگذار است، تعمیر یخچال توسط تعمیرکاران کارآزموده نیز سبب افزایش طول عمر این محصول می‌شود. تعمیرکاران فراز پشتیبان برای تعمیر انواع یخچال فریزرهای مختلف در کنار شما خواهند بود.

تعمیر ماشین ظرفشویی و ضرورت آن

آیا یک خانم خانه دار هستید و نمی‌خواهید کل روز خود را صرف امور رفت و روب کنید، یا این که شاغل هستید و زمان کافی برای انجام کارهای روزمره از جمله شستشوی ظروف ندارید. در این زمان نقش پررنگ یکی از لوازم خانگی به نام ماشین ظرفشویی را متوجه می‌شوید. ظرف‌های تلنبار شده صبحانه و ناهار و شام که نتوانسته‌اید آن‌ها را بشویید یا ظرف‌های مهمانی شلوغ آخر هفته را می‌توانید در کمترین زمان و بدون هیچ خستگی با کمک این دستگاه بشویید و به صورت خشک شده تحویل بگیرید.

بهترین ماشین ظرفشویی ها را برندهای معتبر لوازم خانگی مانند ال جی، سامسونگ و... تولید کرده‌اند و کاربران نیز به دلیل حسن شهرت این برندها ترجیح می‌دهند این محصولات را خریداری کنند؛ اما این اصل پذیرفتنی است که باکیفیت‌ترین محصولات نیز روزی دچار مشکل می‌شوند و ماشین ظرفشویی از این قاعده مستثنا نیست؛ بنابراین باید تعمیر ماشین ظرفشویی را مانند تعمیر ماشین لباسشویی در برنامه‌های خود داشته باشید و به محض این که کوچک‌ترین مشکلی در عملکرد دستگاه مشاهده کردید، با فراز پشتیبان برای تعمیر ظرفشویی تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی را از متخصصان باتجربه آن بخواهید

جاروبرقی خانه را مثل دسته گل می‌کند.

 اصطلاحی که از گذشته باب بوده و این روزها نیز بسیار استفاده می‌شود، تمیز شدن خانه مثل دسته گل است. این اصطلاح به این معنی است که خانه به اندازه‌ای تمیز شده که هیچ زباله ریزی درون آن به چشم نمی‌خورد و هیچ گرد و خاکی در قسمت‌های مختلف وجود ندارد. این روزها تمیز کردن خانه راحت‌تر شده است. به لطف پیشرفت تکنولوژی جاروبرقی در مدل‌های مختلف تولید شده و توسط کاربران استفاده می‌شود. با کمک جاروبرقی می‌توانید گوشه‌های دیوار و... را تمیز کنید و خانه‌ای درخشان و تمیز داشته باشید.

تصور کنید که خانه کثیف شده و می‌خواهید آن را در عرض یک چشم بر هم زدن تمیز کنید اما جاروبرقی روشن نمی‌شود، در این زمان باید با نمایندگی تماس گرفته و درخواست تعمیر جاروبرقی را ثبت کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی را از متخصصان باتجربه آن بخواهید

برای دریافت خدمات تعمیر ماشین لباسشویی و... کافی است به وب سایت فراز پشتیبان مراجعه کنید یا از طریق شماره‌ی ۸۶۰۲۴۰۲۷-۰۲۱ با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز