خبرگزاری کار ایران

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس:

سلمان خدادادی به قوه قضاییه شکایت می کند

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۶۲۰

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: اصالت فایل صوتی که درباره نماینده ملکان منتشر شده هنوز تایید نشده است و «سلمان خدادادی» قصد دارد درمورد اتهام وارده به قوه قضاییه شکایت کند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین «علیرضا سلیمی» در حاشیه جلسه علنی امروز-سه شنبه- مجلس در جمع خبرنگاران به تشریح جلسه امروز هیات نظارت بر رفتار نمایندگان که با محور حاشیه های ایجاد شده درمورد خدادادی برگزار شد، پرداخت.

وی اظهار داشت: در حال حاضر اصالت فایل صوتی که در این باره از سوی یک خانم منتشر شده برای ما مشخص نیست و در حال پیگیری این موضوع هستیم.

وی افزود: مدرکی هم به دست ما رسیده است که یک خانم قصد اخاذی از نماینده ملکان را داشت و آن فرد به خدادادی اعلام کرد که باید ۵۰۰ میلیون تومان به حساب من واریز کنید و اگر این کار را انجام ندهید آبرویت را می برم.

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس تاکید کرد: ما برای این موضوع سند داریم.

نماینده مردم محلات در مجلس ادامه داد: اظهارات این خانم جای شک و شبهه دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد، خدادادی هم در جلسه امروز این هیات حضور داشت و توضیحاتی در مورد مسایل پیش آمده ارائه و اعلام کرد در مورد این موضوعات بناست که به قوه قضاییه شکایت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز