خبرگزاری کار ایران

لقمانی عنوان کرد:

میز خدمت شهرستان رشت، گام بلندی در راستای تکریم ارباب رجوع

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۱۸۶

مدیریت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت گفت: میزخدمت این اداره جهت تسریع در انجام امور شهروندان راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی لقمانی مدیریت اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت هدف از دایر کردن میزخدمت را ارتقای کیفیت و سرعت خدمت رسانی و احترام ویژه به ارباب رجوع و پاسخگویی ورفع مشکلات آنها دانست.

وی با اشاره به اینکه تجمیع واحدهای خدمت رسان این اداره در میز خدمت می‌تواند منجر به تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمان‌های اداری شود، مهمترین کار ویژه میز خدمت را پیشگیری از برخی جریانات مفسده آمیز و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد دانست.

لقمانی همچنین ویژگی مهم دیگر این طرح را بهبود خدمت رسانی به "توان یابان" دانسته و حذف لزوم حضور مراجعین در طبقات این اداره را موجب مناسب سازی فضای اداری برای این قشر از جامعه ارزیابی کرد.

میزخدمت، به عنوان مرکز ارتباطاتی این اداره در راستای ارائه خدمات مطلوب و عادلانه به متقاضیان فعالیت می‌کند و می‌تواند باعث کاهش حجم ترافیک ورود ارباب رجوع به قسمت‌های مختلف اداره شود.
 
میزخدمت اداره شهرستان رشت با بهره گیری از ساختار علمی و با حضور همکاران، کارشناسان و مشاوران گام مهمی در جهت ارایه خدمات هرچه بهتر به شهروندان و متقاضیان برداشته است.
 
شایان ذکر است که از آغاز اجرای این طرح در این اداره میزان رضایتمندی ارباب رجوع افزایش یافته و همچنین سرعت رسیدگی به امور اداری مراجعین افزایش قابل ملاحظه ای داشته است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز