خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اعلام کرد:

برف روبی بیش از 4200 کیلومتر از راههای استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۰۱۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از برف روبی بیش از 4200 کیلومتر از راههای استان مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،آفرین محمدزاده با اعلام این خبر گفت:در چند روزه گذشته با تلاش خستگی ناپذیر  راهداران بیش از چهار هزار و ۲۱۳ کیلومتر از راههای مازندران در ۵ مرحله معادل ۲۱ هزار و ۶۵ کیلومتربرف روبی شد.

وی افزود: با توجه به برودت هوا و بارش شدید برف و کولاک، محورهای برفگیر استان باتلاش راهداران همیشه بیدار برف روبی و بازگشایی شد و تردد در کلیه راههای اصلی،فرعی ، روستایی و گردنه های برفگیر محورهای شریانی (سوادکوه،هراز،کندوان،کیاسر) برقرار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار داشت : در طول ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی ، فرعی و روستایی مازندران ۲۲ راهدارخانه فعالیت کرده که ۳۵۰ نفر از راهداران سخت کوش در قالب ۳۳ اکیپ راهداری زمستانی و با ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در سه هزار و ۷۰۰ کیلومتر از راههای برفگیر و کوهستانی استان به انجام فعالیت های راهداری زمستانی مشغول است.

آفرین محمدزاده گفت: یخ زدایی محورهای ارتباطی اصلی و فرعی استان با استفاده از دو هزار و ۵۰۵ تن نمک آسیابی و مصالح انجام شده است.

وی همچنین استفاده حداقلی از نمک را برای جلوگیری از آسیب رساندن به ابنیه فنی راه ضروری دانست و افزود : در سایه حضور فعال و پر رنگ و چشمگیر راهداران در محورهای برفگیر استان به همراه اقدامات ایمنی اداره کل و فرهنگ سازی و رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان شاهد کاهش تصادفات و فوتی های ناشی از آن در سطح راههای استان باشیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در ادامه گفت:علاوه بر راههای اصلی و فرعی بیش از  ۳۶۰ راه روستایی در سطح استان نیز بازگشایی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز