خبرگزاری کار ایران

ایلنا از قزوین خبر می‌دهد ؛

تنها بیمارستان شهرستان البرز به کما رفت/ مدیر عامل بیمارستان رحیمیان : عملا فلج شدیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۶۷۹

بیمارستان خیریه رحیمیان شهرستان البرز استان قزوین به علت ناتوانی در تامین هزینه ها از فردا رسما به کار خود پایان می دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بیمارستان رحیمیان شهر الوند شهرستان البرز در استان قزوین به دلیل آنچه که بدهی مالی گفته می‌شود، از صبح فردا پذیرش نخواهد داشت و رسما اعلام تعطیلی کرده است.

کمبود نقدینگی و ناتوانی در پرداخت حقوق پرسنل اعم از پزشکان متخصص، عمومی و پرسنل درمانی و اداری و معوقه شدن حقوق آنان از ۲ ماه تا 2 سال و عدم وصول طلب حدودا ۵ میلیارد تومانی بیمارستان  از سازمان تامین اجتماعی و دانشگاه علوم‌ پزشکی قزوین، از دلایل اصلی تعطیلی این بیمارستان است.

بیمارستان خیریه رحیمیان در سال 77 با 75 تخت بستری توسط دکتر علی رحیمیان  خیر قزوینی تاسیس شد.

 در حال حاضر ساختمان فعلی بیمارستان با مساحت 5000 متر مربع شامل اورژانس، کلینیک‌های مختلف ( اطفال،زنان،جراح ،چشم ،گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب،ارتوپدی،قلب ،داخلی و ... )، بخش تحت نظر، بخشهای بستریICU-CCU ، کلیه ، خدمات رادیولوژی و آزمایشگاهی  است.

بدقولی مسئولان بیمارستان را فلج کرد

 

مدیرعامل بیمارستان رحیمیان شهرستان البرز در این باره به ایلنا  گفت: در تامین تجهیزات هم دچار مشکل هستیم و در بازار خرید هم امروز اجناس به صورت نقد به فروش می‌رسد که مجموعه عوامل مذکور سبب شده در ارائه خدمات مناسب به مردم دچار مشکل شویم.

ابوالفضل محمدزاده افزود:31  تیر ماه امسال از سوی سازمان‌های بیمه‌گر 15 تا 20 درصد بدهی‌ها پرداخت شد که بخشی از مشکلات بیمارستان رحیمیان رفع شد پس از آن دیگر طلبی پرداخت نشد و اکنون طلب بیمارستان به 60 میلیارد ریال رسید.

محمدزاده افزود: اگر مسئولان مربوطه نتوانند ماهانه مطالبات بیمارستان رحیمیان را پرداخت کنند عملاً فلج می‌شویم و اگر بخواهند هر 6 ماه یک بار 20 درصد بدهی را پرداخت کنند، نمی‌توانیم نسبت به جلب رضایت پرسنل و دیگر عموامل مجموعه اقدام کنیم.

وی ادامه داد: هیچ متخصصی در شهرستان البرز فعالیت دیگری همانند پزشکان متخصص شهرستان‌های دیگر استان مانند تاکستان و آبیک و غیره ندارد که باید مقیم شده و انگیزه برای فعالیت داشته باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز