خبرگزاری کار ایران

بادامکی: عمان از تیم ملی ایران می‌ترسد/ نباید با دامن زدن به حواشی دشمن شاد شویم

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۶۵۴

ملی پوش اسبق تیم ملی فوتبال بابیان اینکه تیم عمان از قدرت تیم فوتبال ایران می‌ترسد، گفت: نباید با ایجاد حواشی و ضربه زدن به خودمان دل دشمنان را شاد کنیم.

به گزارش ایلنا، حسین بادامکی در گفت‌وگو با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی درخصوص بازی امروز تیم ملی ایران گفت: بازی‌های تک حذفی همیشه حساسیت بالایی دارد و بسیار خطرناک است، نباید تیم مقابل را دست کم بگیریم. 

وی ادامه داد: تیم ملی باید تمرکزکافی را داشته باشد تا بتوانیم از سد عمان بگذریم، امیدوارم بازیکنان تیم ملی با ارائه بازی خوب وانرژی مثبت به مرحله بعد صعود کنند. 

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال تصریح کرد: تیم عمان در حد و‌اندازه کلاس تیم ما نیست و از ما می‌ترسند، نمی‌توان گفت آن‌ها می‌توانند فشارجدی به ما وارد کنند مگراینکه خودمان این شرایط را برای آن‌ها فراهم کنیم. 

بادامکی باتأکید برمنطقی بازی کردن تیم ملی مقابل عراق گفت: ایران در بازی امروز هجومی ظاهر خواهد شد و باید توجه داشت در بازی با عراق ما هدفمان صعود به عنوان تیم اول گروه بود، نباید خودمان را به آب و آتیش می‌زدیم و بازیکنان را خسته می‌کردیم. 

وی خاطرنشان کرد: از این مرحله به بعد تیم‌های قدرتمندی مقابل ما ظاهر می‌شوند و دیدارهای جذاب‌تری را شاهد خواهیم بود، ما توان و پتانسیل قهرمانی را داریم ولی باید حواسم به حواشی باشد تا باضربه زدن به خودمان دشمنان شاد نشویم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز