خبرگزاری کار ایران

تلألو گنبد شیشه‌ای در ساختمان‌های ایرانی

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۴۰۹

خانه و دکوراسیون آن تاثیر مستقیمی در سلامت روح و روان دارد. بارها اتفاق افتاده است که در یک محیط قرار بگیرید و از انرژی مثبتی که می‌گیرید خوش حال شوید و حضور در آن فضا آرامش خاصی به شما دهد. من در چنین فضایی قرار گرفته‌ام. دوست دارید بدانید کجاست!؟

اغلب خانواده های ایرانی دوست دارند محیطی دلنشین و البته زیبایی برای بچه‌ها و همسر خود طراحی کنند. مسلما با اطلاعات ناکافی، این علاقه منجر به انتخاب رنگ‌های نامناسب، اشکال نامناسب و مواد نامناسب در دکوراسیون خانه می شود که غیر از یک ناامیدی غیر قابل توصیف چیزی به زیبایی خانه شما نمی‌افزاید.

در خانه آشنایان و نزدیکان خود بارها شاهد طرح‌ها و موادی شده‌اید که در عین گران بودن اصالت و زیبایی ناچیزی دارند. مراقب باشید که شما هم گرفتار این مخارج نازیبا نشوید. امروز قصد دارم شما را به همان اتاق نشیمنی ببرم که تلالو نور و رنگ، آرامش ستودنی را به زندگی می بخشد. امروز بچه‌های من در خانه‌ای پرورش می‌یابند که زیبایی و اصالت آن را  در خاطراتشان ثبت خواهند کرد.

کلمه «استیند گلس» را شنیده‌اید ولی نمی‌دانید که چیست و اگر بدانید که استیند گلس چه نوع طرحی است؛ قطعاً خلاقیت و ترکیب آن با دکوراسیون خانه را تصور نکرده‌اید. بچه های من همیشه از این هنر زیبا سوالاتی می پرسند. امروز به شما هم می گویم که استین گلاس یا استیند گلس چیست؟

شیشه استین گلاس ( استیند گلس ) نوعی شیشه رنگی است که با رنگ دانه‌های منحصر به فرد رنگ شده‌اند. معماران در باستان برای زیباسازی دکوراسیون عمارت‌ها و ساختمان‌های باشکوه از استیند گلس استفاده کردند. در اروپا معمولاً کلیساها و در کشورهای اسلامی مساجد (مثل مسجد سلطان احمد در استانبول) را با این شیشه‌های رنگی بی نظیر مزین کردند.

تلألو گنبد شیشه‌ای در ساختمان‌های ایرانی

اما بعد از پیشرفت هنر کار با استیند گلس معماران خلاقیت را چاشنی کار کردند و سازه‌ هایی را با استیند گلس ساختند که بخش مهم یک ساختمان را تشکیل می‌داد. معماران امروز بیش از گذشته بر کیفیت و تنوع این هنر افزودند. به طوریکه ما امروز اثرات آن را در دکوراسیون مدرن می‌بینیم. ابتدا بیایید انواع سازه‌ هایی که با استیند گلس می‌سازند را بررسی کنیم.

گنبد شیشه‌ ای و راز آن برای تنظیم شدت تابش نور آفتاب

کاربرد شیشه در ساختمان برای برخورداری از نور طبیعی است. نوری که خانه را روشن می‌کند و به اشیای موجود در خانه روح و جان می‌دهد. متاسفانه بسیاری از افراد از تابش نور بیزارند. درخشش مستقیم نور بچه‌ها را در خانه اذیت می‌کند. فرش‌های دستبافت و مجلل را کم کم خراب و رنگ آن‌ها را می‌گیرد. این‌ها فقط بخشی از ضررهای نور آفتاب در خانه است. ولی تابش نور خورشید در خانه فواید بسیاری دارد که نباید به سادگی از آن گذشت.

فواید نور و روشنایی در دکوراسیون خانه

1- تأمین ویتامین D در بدن

2- میکروب زدایی و پاکیزه کردن اشیا و لوازم خانه

3- صرفه جویی در مصرف انرژی

4- استفاده نور طبیعی در خانه

تلألو گنبد شیشه‌ای در ساختمان‌های ایرانی

وقتی از گنبد شیشهای استیند گلس استفاده کنید چه می‌شود؟

امروز صنعت شیشه سازی به اندازه‌ای رشد کرده که طراحان می‌توانند شدت تابش نور را کنترل کنند. بنابراین سازه‌ ها یا گنبد شیشه ای که با استیند گلس ( استین گلاس ) ساخته می‌شوند قابلیت آن را دارند که از شدت نور بکاهند. به استفاده از شیشه‌ های استیند گلس از درخشش آزار دهنده نور جلوگیری می‌کنند. به طوری که اساب و اثاثیه خانه آسیب نبیند و در مقابل بتوان از مزایای نور طبیعی بهره‌مند شد.

اما این تنها مزیت گنبدهای شیشه‌ای استین گلس نیست. وقتی که رنگ چاشنی کار شد، سازه‌ های زیبای استیند گلس چشم هر انسانی را می‌رباید و محیط خانه را دلپذیر می‌کند. اگر هنر را دوست دارید و حس زیبایی شناسی شما رشد کرده است، حتماً از گنبد شیشه‌ ای استیند گلس در خانه خود استفاده کنید. حضور این سازه‌ های نفیس برازنده خانه و خانواده شماست.

ایده متخصصان دکوراسیون داخلی برای افزایش بازدهی در اداره و محل کار

سقف نورگیر شیشه ای استیند گلس ( استین گلاس )

سقف نورگیر شیشه‌ ای یکی دیگر از سازه‌ های استیند گلس است. اگر در خانه یا محل کار نورگیر دارید و از دکوراسیون فعلی خسته شده‌اید یکی از گزینه‌های شما می‌تواند سقف نورگیر شیشه‌ ای استیند گلس باشد. بیایید از خانه و دکوراسیون در خانه دورتر شویم و به محیط کار خودمان نگاه کنیم. دانشمندان و معماران سطح جهانی به این نتیجه رسیده‌اند که کاربرد نورگیر در چنین مکان‌هایی، انگیزه کار و عشق و علاقه کارمندان را به محل کار بیشتر می‌کند.

تلألو گنبد شیشه‌ای در ساختمان‌های ایرانی

گفتنی است در بیزینس و تجارت، عظمت و اصالت محیط کار در آینده کسب و کار اهمیت زیادی دارد. همیشه کسب و کارهای حرفه‌ای به معماری محل کار و ساختمان نمایندگی کسب و کار اهمیت بسیاری می‌دهند. اگر صاحب کسب و کار هستید پیشنهاد ما استفاده از سازه‌ های استیند گلس است.

ویلیام موریس می‌گوید:

«در خانه و محیط کار خود چیزی را نگه ندارید که به مزیت و زیبایی آن شک داشته باشید.»

بنابراین سعی کنید با نوآوری در دکوراسیون منزل و محیط کار، با ایجاد تغییراتی شایسته لطافت و نشاط را به خانه و محیط کار خود برگردانید. در سال 2019 نیز استفاده از سازه‌ های استیند گلس مدرن  حمایت می‌شود و مردم نسبت به سال‌های قبل گرایش بیشتری به آنها پیدا کرده‌اند.

برای استفاده از سازه‌ های استیند گلس به کجا مراجعه کنم؟

با توجه به نقد و بررسی شرکت های دکوراسیون و همچنین تعداد پروژه های عظیم ساخته شده در ایران، کاژه برترین شرکت در زمینه دکوراسیون شیشه‌های تزئینی است. تخصص و تجربه زیادی در ساخت و اجرای گنبد شیشه ای  استیند گلس دارد. اگر فردی مشکل پسند هستید یا ایده‌ای در ذهن دارید همین الان با کاژه تماس بگیرید. برای تغییرات اساسی و دست یابی به دکوراسیون رؤیایی خود یک تماس با کاژه فاصله دارید.

  • ساخت فریم‌های فلزی متناسب با سلیقه مشتری
  • ارائه لدکیم‌های منحصر به فرد در ایران
  • سازه‌ های محکم و امن
  • اجرای طرح‌های دلخواه مشتری
  • استفاده از رنگ دانه‌های طبیعی
  • بهینه سازی در به کاربردن مواد
  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت و فناوری نو

راه‌های ارتباطی:

02188492316

09121509516

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز