خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری یزد عنوان کرد:

بهبود سرمایه‌گذاری در استان یزد بر پایه قانون/ تعامل سازنده با متقاضیان سرمایه‌ گذاری

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۳۵۰

رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه مسئولان باید فارغ از دید و نگاه سیاسی در راستای خدمت به مردم تلاش کنند گفت: بهبود سرمایه‌گذاری در استان یزد بر پایه قانون خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا حبیبی، در دیدار با استاندار یزد اظهار داشت: بدنبال سیاست‌های اقتصادی در خصوص گسترش و جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، مسئولان ارشد و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان یزد، بحث توسعه سرمایه گذاری را دنبال کنند.

حبیبی با بیان اینکه مباحث اقتصادی و ارتقای وضعیت معیشت مردم از موضوعات مهم و اساسی استان است اضافه کرد: با مشارکت همه جانبه مسئولان در استان می توان رفاه بیشتر را برای مردم ارمغان آورد و گذر از تنگناهای مالی و اقتصادی را با  برنامه قوی و مدون دنبال کرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد با تاکید بر حمایت کامل مبتنی بر قانون از همه متولیان در امور اقتصادی و سرمایه‌‌گذاری در استان بیان داشت: صاحب‌نظران و متولیان امر معتقدند سرمایه‌گذاری امری زمان بر و تحقق کامل آن مستلزم همکاری های چندجانبه است لذا فرایند سرمایه‌‌گذاری با حمایت‌ های حقوقی و قضایی بر موازین قانونی خواهد بود تا تسهیل و جذب سرمایه در استان را بیش از پیش شاهد باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز