خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران خبرداد:

بازگشایی تمام محورهای مازندران/ تردد در محورهای کیاسر و هزارجریب فقط با زنجیرچرخ

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۹۸۵

رئیس پلیس راه مازندران گفت: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی مازندران بازگشایی شده و تردد در این محورها با رعایت نکات ایمنی امکان‌پذیر است.

علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به مسدود بودن محورهای مختلف هراز، کندوان و سوادکوه در روز گذشته، افزود: با توجه به نمک‌پاشی و برف‌روبی انجام شده اکنون تمامی محورهای مازندران باز است و تردد در حال انجام است.

وی افزود: بارش برف در محورهای کوهستانی و ارتفاعات و لغزندگی همچنان ادامه دارد و افراد از ترددهای غیر ضروری خودداری و در صورت نیاز با امکانات و تجهیزات کامل، سوخت لازم برای تردد و زنجیرچرخ تردد کنند.

رئیس پلیس راه مازندران بیان داشت: محور کیاسر و منطقه هزارجریب شرق مازندران هم بارش شدید برف گزارش شده است و تردد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست.

قدمی با اعلام اینکه استعلام از وضعیت جاده ها توسط رانندگان و مسافران قبل از تردد در میرهای مختلف از نکات قابل توجه و الزامی است؛ یادآور شد: باید این موارد و به همراه داشتن امکانات و تجهیزات زمستانه برای سفر رعایت شود تا افراد و مسافران، گرفتار برف و کولاک نشوند.

‌وی گفت:  مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز