خبرگزاری کار ایران

عبور از پیراهن آبی برای پیوستن به سرمربی آرژانتینی

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۴۴۲

آلوارو موراتا آخر هفته را در مادرید می‌گذراند. این مهاجم اسپانیایی تصمیم گرفته چلسی را ترک کند و او را به چندین باشگاه اسپانیایی پیشنهاد داده‌اند.

به گزارش ایلنا، اتلتیکومادرید بیشترین بخت را برای جذب او در حال حاضر دارد و این باشگاه توجه او را جلب کرده است. این بازیکن به دنبال پیوستن به این باشگاه است و مذاکرات بر سر این انتقال ادامه دارد. البته چنین انتقالی بسیار دشوار خواهد بود اما در هر حال احتمال انجام آن صفر نیست. انتقال او معمایی پیچیده است که باید حل شود.

از یک سو اتلتیکومادرید در پرداخت دستمزد به بازیکنان محدودیت دارد و بودجه این تیم به‌نحوی نیست که بتوانند دستمزد موراتا را بپردازند. اتلتیکو برای اینکه موراتا را بخرد باید یک بازیکن با دستمزدی مشابه یا بیشتر از موراتا را بفروشد و فروش چنین بازیکنانی در ژانویه عملا امکان‌پذیر نیست. برای مثال اتلتیکو حاضر نیست دیه‌گو کاستا را بفروشد. آنها ممکن است حاضر شوند چند بازیکن با دستمزدهای پایین‌تر را بفروشند اما در این صورت دست دیه‌‌گو سیمئونه خالی خواهد ماند.

حالا همه نگاه‌ها به دو بازیکن است؛ نیکولا کالینیچ و ژلسون مارتینز. دستمزد مارتینز پرتغالی بسیار کم است. گزینه دیگر هم این است که کالینیچ از اتلتیکو جدا شود و جایش را به موراتا بدهد، اما موراتا هم حاضر شده دستمزدش را کاهش دهد تا به این ترتیب احتمال انتقالش به اتلتیکو بیشتر شود.

از سوی دیگر، باشگاه چلسی خبر دارد موراتا سرسختانه به دنبال جدایی است و می‌داند که سیمئونه هم به دنبال جذب او است. اتلتیکو با چلسی تماسی نداشته است اما آنها می‌دانند که چلسی می‌خواهد از دست این بازیکن خلاص شود و خود این بازیکن هم می‌خواهد برود. شاید چلسی حاضر شود این بازیکن را به اتلتیکو قرض بدهد، مشروط بر آنکه اتلتیکو او را در تابستان خریداری کند اما چنین کاری هم باعث محدودیت اتلتیکو در بازار تابستان خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز