خبرگزاری کار ایران

انتظار باشگاه چلسی برای بازگشت موراتا به دوران اوج

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۴۹۷

مائوریتسیو ساری سرمربی جدید چلسی می‌گوید که هنوز منتظر است مهاجم اسپانیایی تیمش آلوارو موراتا را در اوج ببیند اما از عملکرد او در پیروزی آبی‌های لندن مقابل اینتر در بازی دوستانه جام قهرمانان بین‌المللی ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا، در این بازی که با پیروزی 5 بر 4 چلسی در پنالتی‌ها، پس از تساوی یک بر یک در وقت‌های معمول همراه بود و رومن آبراموویچ مالک تیم انگلیسی آن را از نزدیک تماشا می‌کرد، موراتا زمینه‌ساز گلی شد که پدرو رودریگس برای چلسی به ثمر رساند.

با این حال آینده مهاجم سابق رئال مادرید هنوز هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ کسی که در 5 ماه آخر فصل گذشته برای چلسی تنها 3 گل زد. گفته می‌شود چلسی قصد دارد موراتا را بفروشد و به جای او گونسالو ایگواین را از یوونتوس بخرد. ساری اما تأکید کرد که هنوز هم در برنامه‌هایش روی موراتا حساب می‌کند.

او گفت: «من هنوز هم منتظر بازگشت موراتا به اوج هستم. در بازی اول‌مان (مقابل پرث گلوری) در استرالیا، موراتا خیلی خوب بازی نکرد. امشب اما بخصوص در 30 دقیقه ابتدایی بازی، او واقعاً پیشرفت کرد. من راضی‌ام و به پیشرفت او در آینده اطمینان دارم.»

ساری همچنین اعتراف کرد که از تماشای عملکرد تیمش راضی است اما از شاگردانش می‌خواهد که سرعت حرکات پا به توپ‌شان را افزایش دهند. او ادامه داد: «تا به امروز من از تیمم راضی بوده‌ام. البته منتظر بازیکنان دیگری که به خاطر حضور در جام جهانی هنوز به ما ملحق نشده‌اند، هستم اما همین بازیکنانی که الان در اختیار دارم هم با تمام وجودشان کار کرده‌اند. به همین دلیل راضی‌ام. من در این بازی‌ها حاصل تمریناتی که در جلسات‌ اخیر داشته‌ایم را دیده‌ام. تا الان همه چیز خوب پیش رفته است. از شعار ساری-بال، ساری – بال، ساری- بال (اشاره به فلسفه مبتنی بر بازی مالکانه ساری) هواداران خوشم می‌آید هرچند واقعاً نمی‌دانم معنایش چیست. به خاطر آن است که ما توپ را خیلی سریع جابه‌جا می‌کنیم؟ به نظرم امشب توپ را به خوبی به گردش درمی‌آوردیم اما سرعت حرکات‌مان خیلی زیاد نبود.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز