خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی ناجا:

اجرای عملیات‌ها بدون اشراف اطلاعاتی بیهوده است

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۹۳۰

فرمانده مرزبانی ناجا آمادگی عملیاتی و اشراف اطلاعاتی در اجرای ماموریت‌ها را امری ضروری دانست و گفت: افتخار ما مرزبانان این است که با حداقل امکانات در حال انجام خدمت هستیم.

به گزارش ایلنا، سردار قاسم رضایی در کمیسیون اطلاعات و عملیات مرزبانی استان آذربایجان غربی بر تقویت روحیه تعاملی و همکاری در انجام ماموریت‌ها تاکید و اظهار کرد: تبادل اطلاعات یکی از عناصر مهم در پیشبرد ماموریت‌های مرزبانی به شمار می‌آید.

وی با اشاره به اهمیت مرزبانی در مرز‌های غربی، افزود: امروز در مرز‌های استان شاهد پیشرفت قابل توجهی در ابعاد مختلف هستیم که این امر نشان از هدف گذاری، تلاش و کوشش مرزبانان کشور دارد.

سردار رضایی به نقش موثر مرزبانان در توسعه امنیت مرزی اشاره و خاطرنشان کرد: اگر زحمات شما مرزداران نبود هیچ یک از عملیات‌ها قابل اجرا و عملیاتی نبود.

وی پیوستگی میان عملیات و اطلاعات را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: اجرای ماموریت‌ها و عملیات‌ها بدون اشراف اطلاعاتی بیهوده است و باید در این زمینه اهتمام ویژه داشت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره بر ضرورت نظارت و کنترل بر نیرو‌های یگان‌های مرزی، گفت: صیانت کارکنان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات یک امر ضروری است و فرماندهان و مسئولان باید در این راستا اهتمام ویزه‌ای داشته باشند.

سردار رضایی با تأکید بر آمادگی عملیاتی و رزمی مرزبانان، افزود: استان آذربایجان غربی ۹۶۷ کیلومتر مرز مشترک با کشور‌های عراق و ترکیه دارد که با اهتمام مرزبانان؛ این مرز‌های ویژه کنترل و مراقبت شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اهمیت تعامل مرزبانان با مرزنشینان، گفت: فرماندهان و مسئولان یگان‌های مرزی لازم است به طور مستمر جلسات و نشست‌هایی با مرزنشینان، معتمدان و متنفذین محلی منطقه داشته باشند و قوانین مرزی را برای مرزنشینان تشریح کنند.

 سردار رضایی در خاتمه کمیسیون اطلاعات و عملیات، سرهنگ"فردین پیری" را به عنوان سرپرست جدید مرزبانی آذریجان غربی منصوب و از تلاش شبانه روزی سردار "عزت اله رشیدیان" فرمانده مرزبانی استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز