خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای رشت مطرح شد؛

انتقاد حاجی‌پور از قطع آب سرویس‌های بهداشتی عمومی

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۶۹۸

عضو شورای شهر رشت در هفتاد و دومین جلسه شورا از قطع آب و برق بوستان‌های رشت انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، عضو شورای شهر رشت با اشاره به قطع آب سرویس‌های بهداشتی برخی از بوستان‌های شهر اظهار داشت: جای تاسف است که آبفا بخاطر بدهی آب سرویس‌های بهداشتی عمومی را قطع می‌کند.

وی با بیان اینکه شورای شهر یک دستگاه خدماتی است، ابراز کرد: شورای شهر در افزایش تبصره ۳ (دریافت حق انشعاب از مشترکین) برای احداث شبکه فاضلاب با شرکت آبفا همکاری کرد و شایسته نیست که بخاطر بدهی خدماتی که به حوزه عمومی بر می گردد، زیر سئوال برود و آب سرویس‌های بهداشتی عمومی که مورد استفاده مسافران است، قطع کند.
 
حاجی‌پور با اشاره به بدهی کلان دستگاه‌های دولتی به شهرداری ابراز کرد: اگر چه با تلفن بنده به مدیر آبفا، آب وصل شد ولی چرا مسئول ناحیه نظارت نمی‌کند که پس از وصل شدن آب، همچنان درب سرویس بهداشتی بسته مانده و مسئولی که باید وظیفه اش را انجام دهد، درب سرویس را قفل زده و رفته است. این مسئول اینقدر بی خیال است که آب قطع شده و در را هم قفل کند و برود! چرا این اتفاقات نامیمون در شهرداری می افتد؟!
 
عضو شورا ابراز کرد: رئیس ناحیه باید به وظیفه خود به خوبی عمل کند. اگرچه سرویس بهداشتی بوستان نارون یک خراب بود و قرار بود تعمیر کنند. اوضاع سرویس های بهداشتی شهر خوب نیست و مسئولان نواحی وظیفه دارند سرکشی کرده و به این وضع رسیدگی کنند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز