خبرگزاری کار ایران

نورالهی: امیدوارم عملکرد داور برابر عراق عادلانه باشد

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۵۴۵

هافبک تیم ملی فوتبال می گوید همه بازیکنان آماده هستند حتی اگر یک دقیقه فرصت بازی باشد.

به گزارش ایلنا، احمد نوراللهی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص شرایط تیم ملی در آستانه بازی با تیم ملی عراق گفت: خدا را شکر در ۲ بازی اول نمایش خوبی داشتیم. در یکی دو روز اخیر ریکاوری کردیم و از فردا به بازی با عراق فکر می کنیم. دستورات کادر فنی را باید به بهترین شکل انجام دهیم تا دل مردم شاد شود.

بازیکن تیم ملی کشورمان درباره وضعیت ملی‌پوشان و اینکه به خودش در بازی با ویتنام زمان زیادی برای بازی نرسید، افزود: همه بازیکنان آماده هستند که حتی اگر یک دقیقه هم فرصت بازی باشد، همه تلاشمان را انجام دهیم. ما برای تیم ملی با همه وجود بازی می‌کنیم و تلاشمان را می‌کنیم که آن چیزی که کادر فنی می‌خواهد را در زمین انجام دهیم و امیدوارم که باز هم بتوانیم دل مردم ایران را شاد کنیم.

نوراللهی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حساسیت بازی ایران و عراق بالاست و نگران نیستید که مثل چهار سال قبل مشکلات داوری به وجود بیاید، تصریح کرد: درباره داوری که نمی‌توانم نظر بدهم، اما امیدوارم که داوری بازی با عراق خیلی خوب باشد. از فردا تمرکز ما روی عراق خواهد بود، چون در دو روز اخیر استراحت و ریکاوری کردیم و امیدوارم مقابل عراق بازی خوبی انجام دهیم، چون تیم ما منسجم و همدل است و امیدوارم نتیجه خوبی هم رقم بخورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز