خبرگزاری کار ایران

جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ ؛

ستاره پرسپولیسی؛ امید کاتانچ مقابل کی‌روش

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۳۶۶

هافبک تیم ملی عراق باید مقابل تیمی قرار بگیرد که در آن کشور فوتبال بازی می‌کند

به گزارش ایلنا، بشار رسن هافبک تکنیکی و 22 ساله تیم ملی عراق که با پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نمایش خوبی داشت بعد از حضور موفق در تیم المپیک عراق حالا یکی از مهره‌های کلیدی سرکو کاتانچ در جام ملت‌های آسیا است.

بشار در برابر ویتنام بازی را از روی نیمکت آغاز کرد اما سرمربی اسلوونیایی عراق او را در همان نیمه اول و دقیقه 35 بازی به میدان فرستاد و توانست با کمک همبازی استقلالی‌اش، طارق همام بازی باخته را به برد تبدیل کنند.

کاتانچ اما در بازی برابر یمن بشار رسن را از ابتدا بازی داد و او با نمایش خوبش توانست در برد 3 بر صفر تیمش تاثیرگذار باشد.

او در دقیقه یازده بازی روی گل مهند علی نقش داشت و خودش در دقیقه 19 با یک شوت دروازه حریف را باز کرد.

این دومین گل بشار رسن در بیست و چهارمین بازی ملی‌اش بود. بی شک آمادگی بشار رسن و دیگر هافبک‌های خوب عراق مثل اسامه رشید و طارق همام می‌تواند بازی تیم‌های ملی ایران و عراق را در روز سوم مرحله گروهی تبدیل به جدال جذاب هافبک‌ها کند.

بشار رسن با تکنیک و هوش بالایی که دارد می‌تواند حریف دشواری برای هافبک‌های تیم ایران باشد. طی روزهای گذشته صحبت‌هایی درباره تمدید قرارداد این بازیکن با پرسپولیس وجود داشت اما آنطور که از باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسید این بازیکن تمدید قراردادش را به بعد از بازی‌های جام ملت‌های آسیا موکول کرده بود.

با این اوصاف و با درخشش بشار رسن به نظر می‌رسد کار باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن سخت‌تر خواهد بود. هر چند هم برانکو و هم پرسپولیس تمایل چندانی برای به خدمت گرفتن بازیکنانی که در بوق و کرنا می‌شوند، ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز