خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان خبر داد؛

اجرای طرح‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به صورت پایلوت در استان

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۱۶۰

استاندار زنجان گفت: طرح‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می تواند بصورت پایلوت در استان زنجان اجرا و به عنوان الگویی برای سایر استان ها باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی، شامگاه دیروز در نشست فعالان سازمان‌های مردم نهاد استان بر ضرورت توانمندی سمن ها تاکید کرد و گفت: سازمان های مردم نهاد می‌توانند با توانمندی خود در کنار مدیران قرار گیرند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید سازمان‌های مردم‌نهاد استان در معرض آموزش‌های تخصصی قرار گرفته و توانمند شوند، افزود: باید از سمن‌های توانمند در کنار مدیران تصمیم‌ساز استفاده شود.

مقام عالی استان استفاده از ایده ها و پیشنهادات سازمان های مردم‌نهاد را از ابتدایی ترین وظایف مدیران خواند و گفت: باید بتوانیم از نظرات و توانمندی های ۳۴۹ سمن فعال استان در تصمیم سازی و مدیریت استان استفاده کنیم.

به گفته وی، با ایجاد کمیته نظارت بر اشتغال استان تلاش می‌کنیم تا به کارگیری نیرو و اشتغالزایی بصورت عادلانه و ملموس برای مردم اتفاق بیفتد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های عملیاتی برای پیشگیری از آسیب‌‌های اجتماعی مورد تاکید مقام معظم رهبری در استان زنجان ضروری است، گفت: طرح های پیشگیری از این آسیب های اجتماعی می‌تواند بصورت پایلوت در استان زنجان اجرا و بعنوان الگویی برای سایر استان ها باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز