خبرگزاری کار ایران

ملکی به ایلنا خبر داد:

حریق گسترده در انبار مواد آتش‌بازی در جاده خاوران

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۰۷۷

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق گسترده در انبار مواد آتش‌بازی در جاده خاوران خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۶:۱۱ عصر امروز آتش‌سوزی در یک انبار کالا در جاده خاوران، عباس‌آباد علاقه‌مند، شهرک صنعتی بهارستان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه با امکانات کامل به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شد، اظهار داشت: محل آتش‌سوزی یک سوله مسقف به وسعت ۳۰۰ متر بود که به دو طبقه تبدیل شده بود و در داخل آن مقدار زیادی از انواع اقلامی که برای آتش‌بازی در جشن‌ها و شب چهارشنبه‌سوری استفاده می‌شود، انبار شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: زمانی که نیروها به محل حادثه رسیدند این سوله کاملا شعله‌ور بود به گونه‌ای که شعله‌های آتش از زیر سقف شیروانی به بیرون زده شده بود. در کنار این انبار نیز کارگاه‌ها و انبارهای دیگری وجود داشت که بیم آن می‌رفت این آتش به آنها نیز سرایت کند.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان به سرعت هم از طریق بریدن سقف‌های شیروانی و هم از طریق نفوذ به داخل انبار کار اطفاء حریق را آغاز کردند و به سرعت موفق شدند، آتش را به کنترل خود درآورند، تصریح کرد: یک مرد ۳۰ ساله نیز در این انبار کار می‌کرد که در دقایق اولیه آتش‌نشانان این فرد را که در آتش گرفتار شده بود خارج کردند و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

وی افزود: در حال حاضر آتش‌خاموش و از گسترش آن به اطراف جلوگیری شده است. همچنین آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری در محل هستند و تا دقایق دیگر محل را تحویل مالکان آن خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز