خبرگزاری کار ایران

معاون سرمایه‎گذاری میراث فرهنگی خوزستان:

اختصاص ۱۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر برای تکمیل هتل بزرگ اندیمشک

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۸۱۶

معاون سرمایه‎گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: 16‎ میلیارد ریال از محل تسهیلات اشتغال فراگیر برای بازسازی و تکمیل هتل بزرگ اندیمشک تصویب و اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، احسان زارع‎اصل اظهار داشت: قسط نخست این مبلغ از سوی بانک سپه به سرمایه‎گذار پرداخت شد و این هتل با تکمیل فرآیند در آینده نزدیک به بهره‎برداری خواهد رسید.

وی در ادامه با اشاره به آمار مصوب تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی در سال 97، عنوان کرد: در حوزه اشتغال فراگیر، 112 میلیارد ریال تسهیلات برای هفت طرح پرداخت شده است که این هفت طرح در مجموع برای 154 نفر نیز اشتغال ایجاد خواهد کرد.

معاون سرمایه‎گذاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: در حوزه صنایع دستی و گردشگری روستایی 90 میلیارد ریال تسهیلات برای 115 طرح پرداخت شده است که این 115 طرح در مجموع 236 نفر نیز اشتغال‎زایی خواهد داشت.

وی افزود: 19 طرح با اشتغال 285 نفر و مبلغ 170 میلیارد ریال نیز در بانک‎ها مصوب و درحال پرداخت هستند.

زارع‎اصل در پایان خبر داد: اولین جلسه رونق تولید و حمایت از اشتغال برای پروژه‎های سرمایه‎گذاری حوزه گردشگری استان خوزستان نیز چندی پیش برگزار شد که طی آن سه طرح توسعه هتل طبیب شوشتر، تکمیل مجتمع خدمات رفاهی طیبی بهبهان (واقع در محور بهبهان گچساران) و مجموعه مهمان‎پذیر باغملک بررسی و در مجموع مبلغ 89 میلیون ریال تسهیلات مصوب و به بانک‎های عامل معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز