خبرگزاری کار ایران

سرهنگ عزیزی:

قاتل فراری در تاکستان دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۵۸۹

سرپرست فرمانده انتظامی تاکستان از دستگیری قاتل فراری نگهبان باغ انگور پس از سه ماه تحقیقات پلیسی خبر داد.

به گزارش ایلنا از قزوین، سرهنگ کورش عزیزی روز شنبه درباره جزئیات این خبر گفت: ساعت ۲ بامداد ۱۷ مهر ماه سال جاری در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌‌‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری در باغات بخش خرمدشت تاکستان بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این درگیری فردی ۳۶ ساله با ضربات چاقوی افرادی ناشناس که قبل از حضور ماموران انتظامی از محل متواری شده بودند، به شدت مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شده بود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با وجود تلاش پزشکان برای نجات جان مضروب، وی به علت شدت جراحت‌‌‌های وارده در بیمارستان جان باخت، اظهار داشت: پس از وقوع این حادثه کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی‌‌های همه‌‌جانبه متهمان را شناسایی کرده و پس از سه ماه کار اطلاعاتی و شبانه‌‌‌روزی موفق شدند، عامل اصلی این جنایت و دو همدست وی را در مخفیگاه‌‌شان در یکی از استان‌‌‌های شمالی کشور با کسب نیابت قضایی دستگیر کنند.

عزیزی افزود: یکی از متهمان در بازجوئی فنی ماموران پلیس آگاهی شهرستان به قتل نگهبان باغ انگور اعتراف و همدستان وی نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز