خبرگزاری کار ایران

شفر ۲ سال قرارداد دارد و چرا با حضور فرهاد احساس خطر کند؟

فریبا: بازی با ویتنام سخت‌تر از بازی با یمن است / جپارف می‌خواهد قرارداد ببندد و سپس تست پزشکی بدهد

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۲۶۶

بهتاش فریبا مهاجم سابق تیم ملی معتقد است که در حال حاضر نباید به حواشی دامن زد و وارد بحث‌های حاشیه‌ای شد.

به گزارش ایلنا، بهتاش فریبا مهاجم سابق تیم ملی معتقد است که در حال حاضر نباید به حواشی دامن زد و وارد بحث‌های حاشیه‌ای شد چرا که در این شرایط نه کی‌روش مهم است و نه برانکو و فقط تیم ملی کشورمان اهمیت دارد:

تیم ملی در اولین بازی خودش در جام ملت‌های آسیا موفق شد 5 بر صفر یمن را شکست دهد. بازی چطور بود؟

بازی خوبی بود. وقتی 5 گل می‌زنی یعنی خوب بوده است. یمن هم تیمش بد نبود اما ما خیلی زود گل زدیم و این از همه چیز مهم‌تر بود. در هر تورنمنتی اولین بازی خیلی مهم است و ما اولین بازی را با نتیجه خوبی بردیم که خیلی مهم بود یعنی اگر از یک راه گل می‌زدیم مثلا از جناح راست سانتر می‌کردیم و گل می‌زدیم، حریفان ما را می‌بستند اما وقتی 5 گل از راه‌های مختلف می‌زنی برای حریفان سخت می‌شود که چطوری ما را ببندند.

چه تصوری از بازی با ویتنام دارید؟

از نظر من ویتنام سخت‌تر از بازی با یمن است.

چرا چنین فکری می‌کنید؟

چون ویتنام هم سرعتی‌تر است و هم اگر یادمان باشد دو، سه سال پیش تیم امید ویتنام 4 گل به تیم امید ما زد. آنها خوب جمع می‌شوند و بازی ما را دیده‌اند و سرعتی هم هستند و می‌توانند دردسر درست کنند.

یعنی ممکن است مقابل ویتنام به مشکل بخوریم؟

شما در همین جام تیم‌های بزرگ را ببینید و اگر دقت کنید شرایط این دوره را متوجه می‌شوید. همه دیدند که استرالیا باخت و کره‌جنوبی و چین به سختی بردند و امارات میزبان مسابقات هم در اولین بازی متوقف شد و در این جام منتظر هر اتفاقی باید باشیم چون تمام تیم‌ها آماده‌اند و با قدرت و با برنامه وارد مسابقات شده‌اند.

در مورد بازی حیثیتی که مقابل عراق در این گروه خواهیم داشت چه صحبتی دارید؟

عراق همیشه برای ما دردسر بوده چون هم خوب بازی می‌کنند و هم شرایط برای آنها به گونه‌ای است که مقابل ما به صورت ویژه وارد زمین می‌شوند و به همین دلیل برای ما بازی خیلی سختی است. البته اگر ما ویتنام را هم ببریم باید شرایط جدول را ببینیم که اول بشویم بهتر است یا دوم چون به نفع ما خواهد بود. در مجموع باید با نقشه جلو برویم تا موفق شویم.

توانایی قهرمانی در این جام را داریم؟

امیدوارم قهرمان شویم چون تیم ما در حال حاضر بهترین تیم 8 سال گذشته است. ما الان هم لژیونرهای خوبی داریم و هم بازیکنان داخلی‌مان خوب هستند و هم مربی خوبی در اختیار داریم. این بهترین تیمی است که کی‌روش در 8 سال گذشته داشته و مسیر سختی تا رسیدن به 4 تیم نداریم و آنجا باید ببینیم چکار می‌کنیم.

قبول دارید شرایط استقلال این روزها خوب نیست؟

خود شما هم می‌دانید شرایط خوب نیست زیرا که بازیکنان تمرین نمی‌کنند. بازیکنان پول‌شان را می‌خواهند، حق‌شان هم هست که پیگیر باشند. امیدوارم این مشکل هرچه زودتر حل شود.

اما اسپانسر باشگاه گویا اعلام کرده که پول‌ها را پیشاپیش پرداخت کرده است.

ما این موضوع را شنیده‌ایم که قبلا پول‌ها را پرداخت کرده‌اند. امیدوارم به هرحال این موضوع هرچه زودتر حل شود زیرا این اتفاق بسیار بد است که بازیکنان تمرین نمی‌کنند و با توجه به اینکه تیم باید در نیم‌فصل دوم در آسیا هم حضور داشته باشد، باید تکلیف تیم هرچه زودتر مشخص شود.

اسپانسر شما و پرسپولیس یکی است اما آنها روز گذشته به اردوی قطر رفتند.

خب آنها پول داشتند و به قطر رفتند. شاید مدیران آنها پول را زودتر دریافت کرده‌اند و مشکلی از این بابت ندارند.

تکلیف جباروف به کجا رسید؟

او خواستار این شده که ابتدا قرارداد ببندد و سپس تست پزشکی بدهد. همه بازیکنان باید در تست پزشکی شرکت کنند این یک عرف بین‌المللی است. اگر ما این بازیکن را گرفتیم و سپس مصدوم بود، تکلیف چیست؟ بالاخره خود جباروف حرفه‌ای است و راه‌حلی برای موضوع پیدا خواهد کرد.

کارشناسان انتقاد می‌کنند که استقلال مهاجم ندارد اما این تیم به دنبال جذب هافبک است.

چرا ما مهاجم نداریم. تبریزی چه کاره است؟ صیادمنش، روح‌ا... باقری تازه آقاخان هم به آنها اضافه خواهد شد. ما مهاجم نیاز نداریم بلکه یک پلی‌میکر برای آسیا لازم داریم.

حضور فرهاد مجیدی را در کادر فنی تیم چطور ارزیابی می‌کنید؟

امیدوارم که بانی خیر باشد. فرهاد هرچه نباشد 20 هزار تماشاگر را به استادیوم می‌کشاند.

فرهاد مجیدی به لحاظ فنی هم می‌تواند به شفر کمک کند؟

امیدوارم کمک کند. جوان‌هایی مثل فرهاد باید در کادر فنی باشند که در آینده بتوانند به استقلال کمک کنند و خودشان سرمربی شوند.

کمیته فنی در انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان دستیار شفر چقدر نقش داشت؟

ما اسمی از فرهاد مجیدی هیچ وقت در جلساتی که داشتیم، مطرح نکردیم. تمام جلسات ما مکتوب است و درخواست‌مان این بود که حتما یک مربی ایرانی در کادر فنی باشد که دیدیم مجیدی آمد.

یعنی برای انتخاب مجیدی از شما نظر نخواستند؟

اسمی از فرهاد در جلسات ما نبود ولی تاکید داشتیم که حتما یک مربی ایرانی در کادر فنی استقلال باشد.

ممکن است شفر به خاطر محبوبیت فرهاد مجیدی احساس خطر کند؟

شفر 2 سال قرارداد دارد و چه احساس خطری بکند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز