خبرگزاری کار ایران

بد نیست بازیکنان منچستر با هم جر و بحث داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۱۹۱

اوله‌گونار سولسشایر، مربی موقت منچستریونایتد به بازیکنان تیمش گفته که از دست یکدیگر عصبانی شوند، چرا که این نشان می‌دهد اوضاع در باشگاه به سمت پیشرفت می‌رود.

به گزارش ایلنا، سولسشایر بر این باور است که بازی این هفته با تاتنهام و دیدار با آرسنال در جام حذفی دو محک جدی یونایتد پیش از بازی حساس با پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان خواهند بود.

سولسشایر که تیمش را به اردوی دبی برده است، می‌گوید: «من دیده‌ام که بازیکنان بسیار عالی با هم ارتباط دارند. اینجا جوی رویایی حاکم است که یکی از پایه‌های هر تیمی است اما لزومی ندارد که شما بهترین دوستان هم باشید. روحیه تیمی اینجا عالی است. ما یکی دو بار دعوا کردیم اما دقیقا همین را می‌خواهیم. ما باید معیارهایمان را در سطح بالایی در نظر بگیریم. اگر فصل با کمی جر و بحث به پایان برسد برای من مهم نیست چون این یعنی بازیکنان پیروز هستند و می‌خواهند پیشرفت کنند.

اگر شما در تمرینات با شکست کنار بیایید، در دیدارهایی که برد و باخت در آنها مهم است هم خواهید باخت. این اردوی ما در دبی چند جنبه مهم دارد؛ یکی آب و هوا و یکی هم زمانی که پسران با هم می‌گذرانند.»

سولسشایر امیدوار است که پل پوگبا بتواند به آمادگی برسد تا در بازی با تاتنهام، دست کم برای دقایقی به میدان برود. او همچنین این هفته فیلم‌های بازی تیم را با بازیکنان مرور کرده است.

در این اردو، جلسات تیمی بیشتری هم برگزار شده است و سولسشایر توانسته روی جزییات پنج پیروزی اخیر تیمش تمرکز کند. او می‌گوید: «ما اینجا زمان زیادی داریم تا فیلم بازی‌ها را تحلیل کرده و برخی اصول را بر بازی خود حاکم کنیم. ما زمان بیشتری را در زمین تمرین می‌گذرانیم. ما می‌نشینیم و بازی‌ها را بررسی می‌کنیم. ما با پیروزی چیزهای زیادی یاد می‌گیریم اما زمانی که بازی‌های سخت‌تر از راه می‌رسند، چیزهای بیشتری درباره شخصیت بازیکنان یاد می‌گیریم و این را می‌فهمیم که تیم چطور با شرایط دشوار کنار می‌آید.»

بازی‌های یونایتد از یکشنبه و دیدار برابر تاتنهام آغاز می‌شود. آنها سپس با برایتون و آرسنال بازی دارند و در نهایت ماه ژانویه را با بازی مقابل برنلی در اولدترافورد به پایان می‌برند. سولسشایر می‌گوید: «بازی با تاتنهام سخت خواهد بود اما ما هم می‌توانیم کار را برای آنها دشوار کنیم. آنها نقاط قوت و ضعفی دارند و ما هم همینطور. ما نیاز به بازی با تاتنهام و دیدار برابر آرسنال داریم تا آماده بازی با پی‌اس‌جی شویم. آن بازی آزمون نهایی ماست.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز