خبرگزاری کار ایران

مهدی‌نیا خبر داد:

بولوار نماز مشهد از هشتم بهمن‌ماه در اختیار شهروندان

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۰۰۱

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر مشهد گفت: با تفاهم صورت‌گرفته بین معاون وزیر راه‌وشهرسازی و دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری کشور در جلسه روز پنجشنبه بولوار نماز مشهد از هشتم بهمن‌ماه در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، محمدهادی مهدی‌نیا افزود: در جلسه امروز مقرر شد پرونده اراضی آبشار و پادگان لشگر در جلسه روز هشتم بهمن شورای‌عالی شهرسازی و معماری بررسی و تصویب شود و همزمان بولوار نماز مشهد نیز در دسترس شهروندان قرار گیرد.

وی اظهار داشت: جلسه امروز بسیار مثبت بود و براساس قول محمد ایزدی معاون معماری وزیر راه و شهرسازی، قرار است موضوع بولوار نماز و تمام جزئیات مرتبط با اراضی آبشار و پادگان لشکر 77 و همچنین خیابان‌های فرعی در جلسه شورای‌عالی شهرسازی و معماری تعیین تکلیف شود.

مهدی نیا ادامه داد: قرار شد یک مکانیزم اجرایی برای نحوه اجرای طرح انتقال پادگان و در دسترس قرار گرفتن فضاهای عمومی برای شهروندان مشخص و مورد توافق قرار گیرد.

روابط عمومی شورای‌شهر مشهد نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این شورا از مردم عزیز و نجیب به‌خاطر رنج و مشقت‌هایی که با بسته بودن بولوار نماز در 6 ماه گذشته متحمل شده‌اند، عذرخواهی می‌‌کند و تقاضا دارد برای مدتی دیگر صبوری فرمایند تا نمایندگان آنان در مدیریت شهری با رویکرد دفاع از حقوق مردم و شهر، مشکل را برطرف کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز