خبرگزاری کار ایران

سرلشکر صفوی:

حضور مردم در انقلاب اسلامی مثال‌زدنی است

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۶۱۶

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه درصد حضور مردم در انقلاب اسلامی مثال‌زدنی است، تاکید کرد: فرهنگ و تمدن نوین اسلامی از سوی جمهوری اسلامی ایران به سایر کشورها صادر شده و باعث شده تا ملت‌ها در برابر ظالمانی همچون رژیم صهیونیستی به پا خیزند.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر پاسدار یحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در دومین همایش سراسری راویان انقلاب و دفاع مقدس با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به شرکت‌‌کنندگان در این همایش گفت: پس از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی ایران، الگویی برای ظلم‌ستیزی ارائه می‌کند‌.

وی ادامه داد: فرهنگ و تمدن نوین اسلامی از سوی جمهوری اسلامی ایران به سایر کشورها صادر شده و باعث شده تا ملت‌ها در برابر ظالمانی همچون رژیم صهیونیستی به پا برخیزند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از فرهنگ دفاع مقدس در مسائل روز کشور اظهار داشت: شما راویان باید ابعاد دفاع مقدس را بیان کنید و به مسائل روز و آینده کشور ارتباط دهید چراکه برای رسیدن به یک وضعیت مطلوب در حوزه‌‌‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می‌‌توان از فرهنگ دفاع مقدس استفاده کرد.

صفوی افزود: در زمان جنگ تحمیلی یک انسجام و اتحاد مثال‌زدنی در کشور برای مقابله با دشمن حاکم بود، امروز نیز در یک جنگ سخت هستیم و همان همدلی و اتحاد دوران دفاع مقدس را لازم داریم.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد کشور است، تصریح کرد: امروز نیاز داریم که مشارکت مردم در بخش‌‌های اقتصادی را جلب کنیم. دولت هم باید شرایطی را فراهم کند که مردم برای سرمایه‌‌گذاری در بخش‌های اقتصاد مقاومتی اعتماد کنند‌.

فرمانده سابق کل سپاه اضافه کرد: یکی از بسترهای مورد نیاز برای تحقق این هدف ایجاد ثبات اقتصادی است. نباید هر روز قوانین پیرامون بخش‌‌های اقتصادی دست خوش تغییراتی شود.

صفوی ادامه داد: امروز در ۴۰ سالگی انقلاب هستیم و برخی در داخل و خارج در تلاش هستند تا دستاوردهای این ۴۰ سال به خوبی برای مردم تبیین نشود.

وی با بررسی انقلاب‌های جهان خاطرنشان کرد: با ارزیابی انقلاب‌‌هایی مثل فرانسه، چین و... به خوبی می‌توانیم بفهمیم که پایه‌های انقلاب ما اسلام و ولایت فقیه بوده و دارای چارچوب مشخصی است. درصد حضور مردم در انقلاب اسلامی مثال‌زدنی است. مردم از همه قشرها مشارکت داشتند. انقلاب اسلامی ما در عرصه منطقه‌ای و جهانی شناخته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز