خبرگزاری کار ایران

فرشاد پیوس در گفتگو با ایلنا ؛

کی‌روش می‌خواهد از محبوبیت برانکو کم کند / نباید کاری کنیم که کام مردم تلخ شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۰۵۵

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اظهارات کی‌روش در مورد برانکو اظهارنظر کرد.

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد دیدار ایران و یمن اظهار داشت: تیم ایران عملکرد خوبی داشت و در تمام موارد برتر از حریف خود بود. کارهای ترکیبی خوبی را از بازیکنان شاهد بودیم و فاز تهاجمی ما بسیار خوب عمل کرد. ایران نشان داد که می‌تواند هجومی بازی کند و قادر است تیم‌های مقابل را تحت فشار قرار بدهد. البته باید این نکته را هم در نظر داشت که یمن تیم خوبی نبود و اگر هزار بار دیگر با ایران بازی می‌کرد نمی‌توانست روی دروازه ما خطر ساز باشد. 

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه تیم ملی مانند دیگر مدعیان غافلگیر نشد و توانست با اختلاف یمن را شکست دهد نیز گفت: یمن تیم بسیار ضعیفی بود و هیچ چیزی نداشت و اصلا حرفی برای گفتن نداشت و مانند تیم‌هایی مثل بحرین و اردن نمی‌توانست زهردار باشد و در مقابل ما قدعلم کند. البته عملکرد بازیکنان ما هم عالی بودند. مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و ابتکار عمل در دستان بازیکنان تیم ایران بود. ما در مقابل ویتنام هم همین شرایط را خواهیم داشت و کار اصلی ما در مقابل عراق آغاز خواهد شد و نباید در باد این پنج گل بخوابیم و باید همین روند را ادامه دهیم تا بتوانیم به قهرمانی برسیم. تیم ما این شانس را داشت که بعد از دیدن چند بازی کار خود را شروع کرد و متوجه شد که هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت و به همین دلیل با تمام توان در این مسابقه ظاهر شد.

وی در مورد اینکه با توجه به اتفاقاتی که در تورنمنت رخ داده آیا ایران را می‌توان به عنوان شانس اول قهرمانی معرفی کرد یا خیر، خاطرنشان کرد: با یک بازی نمی‌توان اظهارنظر قطعی کرد. ما باید پله پله جلو برویم و بازی به بازی عملکرد خوبی داشته باشیم. اما باید بگویم تیم خوبی داریم و می‌توانیم با هوشیاری و تمرکز قهرمان شویم.

پیوس در مورد اظهارات کی‌روش در کنفرانس مطبوعاتی بر علیه برانکو تصریح کرد: این صحبت‌ها بچگانه است. برانکو چندین و چند سال است که در ایران حضور دارد و اخلاق و رفتار و نتایجش باعث شده تا به محبوبیت بی‌نظیری میان هواداران پرسپولیس دست پیدا کند. کی‌روش این حرف‌ها را می‌زند تا از محبوبیت برانکو کم کند. این صحبت‌ها درست نیست و غیر حرفه‌ای است. باید یک مقدار به مردم فکر کنیم باید کاری کنیم که مردم به بهانه تیم ملی و نتایجش کامشان شیرین شود و این صحبت‌ها را مطرح نکنیم. این صحبت‌ها درست نیست و کام مردم را تلخ می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز