خبرگزاری کار ایران

نشست تجاری مدیران و فعالان کلینیک‌های پوست، مو و زیبایی

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۰۱۵

نشست تجاری مدیران و فعالان کلینیک‌های پوست، مو و زیبایی با کارگزاران تجاری در محل هتل هما برگزار می‌شود.

نشست تجاری مدیران و فعالان کلینیک‌های پوست، مو و زیبایی با کارگزاران تجاری با محوریت تعریف همکاری‌های اجرایی جهت جذب بیماران خارجی در روز سه‌شنبه 9 بهمن ماه 1397 ساعت 18 الی 22 در محل هتل هما تهران واقع در میدان ونک، خیابان شهید خدامی برگزار می‌شود.

بدینوسیله از تمامی مدیران و فعالان کلینیک‌های پوست، مو و زیبایی و همچنین بیمارستان‌ها و کلینیک‌های درمانی و نیز شرکت‌های تولید و عرضه داروهای مرتبط، شرکت‌های تولید و عرضه تجهیزات پزشکی، شرکت‌های تولید و عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی، شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها جهت شرکت در این گردهمایی بین‌المللی دعوت به عمل می‌آید.

همچنین از تمامی کارگزاران در حوزه‌های خدمات گردشگری درمانی، بیمه، تبلیغات و رسانه، خدمات توسعه بازار، برندسازی، فرانچایز، خدمات ثبت، مشاوره مدیریت، حقوقی، خدمات آموزشی، تامین مالی، انتقال دانش و فناوری و گمرک نیز جهت شرکت در این گردهمایی بین‌المللی دعوت به عمل می‌آید.

رویدادهای این گردهمایی شامل سخنرانی، نشست‌های رو در رو و نیز صرف شام می‌باشد.

جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این گردهمایی به وبسایت شرکت پارس سورن (کارگزار اجرایی) به آدرس www.parssuren.com مراجعه نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز