خبرگزاری کار ایران

اگر میزبانی را به شهرستان انتقال دهیم بهتر است

استیلی:تیم امید را نباید با بزرگسالان مقایسه کرد

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۹۸۱

مدیر تیم فوتبال امید ایران، گفت: دیدار مقابل ویتنام راحت نیست و مقابل این تیم کار سختی در پیش داریم.

به گزارش ایلنا،حمید استیلی در حاشیه تمرین تیم امید گفت: شرایط تیم ما بسیار خوب است، مربی بدنساز به ما اضافه شده و کار را دنبال می‌کند. مربی از بهترین‌ها در دنیاست . او در تیم ملی زیر 23 سال کرواسی بود و از زمان حضور این مربی بچه‌ها خیلی راضی هستند. کرانچار هم و دستیارانش کار را پیش می‌برد ما در ادامه عازم قطر می‌شویم و در ادامه به ایران بازمی‌گردیم و پس از چند روز قصد داریم به تاجیکستان برویم. البته این تورنمنت هنوز قطعی نشده است. خودمان را برای دیدارهای مقدماتی المپیک در تهران آماده می‌کنیم. بازی‌های بسیار سختی در پیش داریم. چرا که به صورت یک روز در میان برایمان مسابقه گذاشته‌اند.

وی افزود: در این شرایط بحث ریکاوری خیلی اهمیت دارد. سطح بازیکنان باید نزدیک به هم باشد تا از همه آنها بتوانیم استفاده کنیم. از هر گروه تیم‌های سرگروه صعود می‌کنند در کنار آن 4 تیم دوم که بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند به مرحله بعد می‌روند امیدوارم بتوانیم این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

مدیر تیم امید تاکید کرد: برای میزبانی مرحله مقدماتی المپیک ورزشگاه شهر قدس و ورزشگاه دستگردی را معرفی کرده‌ایم. اگر بتوانیم بازی‌ها را به یک شهرستان مثل مشهد، شیراز، اصفهان، خوزستان و... انتقال دهیم هواداران بیشتری می‌آیند حمایت هواداران در این شرایط برایمان بسیار تاثیرگذار است.

استیلی در مورد اینکه امید می‌تواند طلسم را بشکند گفت:‌کار بسیار سخت است ما طبق برنامه‌ریزی که انجام دادیم با وجود مشکلات ارزی کار را پیش می‌بریم. فدراسیون فوتبال مهدی تاج، شکوری و محمدرضا ساکت همه کمک می‌کنند تا بتوانیم بهترین شرایط را داشته باشیم.تقریبا 90 درصد بازیکنان از سوی کادر فنی شناسایی شدند در هر اردو نفرات دیگری را هم مورد بررسی قرار می‌دهیم تا در نقاطی که ضعف داریم بازیکن اضافه کنیم و تیم‌مان را همیشه تازه و شاداب نگه داریم.

وی در مورد اینکه آیا باشگاه‌ها برای حضور بازیکنان‌شان همکاری می‌کنند گفت: بله همه باشگاه‌ها با ما همکاری می‌کنند و باید از مدیران،‌کادر فنی و سرپرستان آنها تشکر کنیم. هیأت رئیسه تصویب کرد که باشگاه‌ها با تیم امید همکاری کنند و خدا را شکر از این بابت مشکلی ندارند. ما به دنبال این هستیم که در اواخر اسفند قبل از شروع مسابقات بازیکنان را بیشتر در اختیار داشته باشیم.

استیلی  در مورد پیروزی 5 بر صفر تیم ملی مقابل یمن خاطرنشان کرد: در این بازدید تیم ملی تمرکز بالایی داشت. شما دیدید تیمی مثل اردن استرالیا را شکست داد  و هند توانست مقابل تایلند به پیروزی برسد.باید با تمرکز بالا کار را پیش برد. دقیقه 111 تمرکز تیم ما را بالا برد و توانست بازی را به خوبی اداره کند. مهمترین شاخصه تیم ما مالکیت بالای بازیکنان و برتری 70 به 30 در این مورد نسبت به حریف بود. ما موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردیم و حدود 20 شوت به سمت دروازه حریف زدیم. وقتی مالکیت دارید بیشتر به دروازه حریف نزدیک می‌شویم.  رضائیان به خوبی به حملات اضافه می‌شد و ترابی و طارمی هم عملکرد خوبی داشتند. چند گل از طریق شوت به ثمر رساندیم. اینها راه‌هایی است که می‌توانیم از طریق آن گلزنی کنیم. رامین رضائیان یک کارت زرد گرفت که باید او مراقب باشد. نباید بی‌جهت محروم بدهیم.

مدیر تیم امید در مورد اینکه شباهت حریفان تیم امید در مقدماتی المپیک با حریفان تیم ملی بزرگسالان چقدر احتمال می‌دهد تیم امید بتواند نتایج تیم بزرگسالان را تکرار کند، گفت: این دو تیم را نمی‌توان با هم مقایسه کرد. کی‌روش 8 سال است کنار تیم ملی است و کرانچار5-66 ماه است کارش را آغاز کرده است. شرایط ما متفاوت با آنهاست. در گروه ما یمن،عراق و ترکمنستان هستند. تیم المپیک عراق 4 سال قبل در دنیا سوم شد. ما کار سختی در پیش داریم. از هر گروه یک تیم صعود می‌کند اما در جام ملت‌ها تیم‌های سوم هم صعود می‌کنند. ما امیدمان بالاست و با همه وجود تمرین می‌کنیم. با عراق قبل از این بازی کردیم. آن مسابقه در شرایطی بود که ما یکی دو هفته بود که تازه کارمان را آغاز کرده بودیم. الان شرایط بهتری داریم و تغییرات زیادی اعمال کردیم. بازیکنان نیز مثل امید نورافکن و رضا شکاری لژیونر ما هستند. بازیکنان ما تجربیات خوبی به دست آورده‌اند.شما ببینید بعد از جاکارتا 4 بازی تدارکاتی انجام دادیم که در سه مسابقه به پیروزی رسیدیم. در یک بازی هم در خانه حریف به تساوی رسیدیم. ما اگر بعد از تورنمت قطر بتوانیم در تورنمت کافا که در  تاجیکستان است شرکت کنیم از لحاظ تجربه‌ای شرایط‌مان بسیار بهتر می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با وجود قدرت کم یمن با پیروزی که روز گذشته به دست آمد می‌توانیم تیم ملی را شانس حضور در فینال بدانیم، گفت:ما شرایط خوبی داریم قرعه‌کشی جام ملت‌ها به شکلی بود که قبل از این بازی هم همه صعود ما به جمع 4 تیم را قطعی می‌دانستند. در کل هیچ بازی را نمی‌توان با مسابقه دیگر مقایسه کرد. ما خیلی موقعیت‌سازی نکردیم اما از فرصت‌هایمان به بهترین شکل ممکن استفاده کردیم. در ضربات ایستگاهی قوی بودیم و این 5 گل اعتماد به نفس‌مان را بالا می‌برد.

استیلی در مورد دیدار مقابل ویتنام گفت: بازی با ویتنام راحت نیست. ویتنام قدرت حفظ توپ بالایی دارد. مهمترین شاخصه ما نسبت به حریف فیزیک بازیکنان‌مان است. فکر نمی‌کنم کار سختی داشته باشیم اما نباید حریف را دست کم گرفت.

وی در مورد اینکه چرا باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با وجود مشکلات مالی در خارج از ایران اردو می‌گذارند، گفت: اولین نکته عدم وجود زمین‌های مناسب در این فصل در ایران است. شما نگاه کنید همین الان ما در چمن مصنوعی تمرین می‌کنیم. کیفیت زمین‌ها خوب نیست. همچنین حریفان تدارکاتی خوبی خارج از ایران هستند و می‌تواند به نقاط ضعف و قوت این تیم‌ها کمک کنند. اینها دلیلی برای علاقه تیم‌ها برای سفر به کشورهای خارجی است تا بتوانند آماده سازی خوبی داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز