خبرگزاری کار ایران

دستگیری دزد سریالی لپ‌تاپ‌های پایتخت

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۹۷۹

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق سریالی لپ تاپ از پاساژهای محدوده خیابان ولیعصر خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ظهیری در توضیح این خبر بیان داشت: از مدتی پیش ماموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین در جریان سرقت های سریالی لپ تاپ از پاساژ های محدوده خیابان ولیعصر تهران قرار گرفتند.

سرهنگ ظهیری در زمینه شیوه سرقت های ارتکابی توسط متهم عنوان داشت: متهم با ورود به مغازه ها با صاحبان آنجا صحبت و آنها را سرگرم می کرد و با سو استفاده از غفلت آنها یک عدد از لپ تاپ ها را به صورت ماهرانه در کیسه ای می گذاشت و سرقت می کرد.

وی ادامه داد: تحقیقات در این زمینه کلید خورد تا اینکه با بدست آمدن تصاویر این سارق به وسیله دوربین های مداربسته یکی از مغازه های پاساژی در این محدوده، کسبه و نگهبانان آن محل نیز از وجود چنین فردی باخبر شدند.

وی بیان داشت: در ادامه روز دوشنبه هفته جاری بود که ماموران کلانتری در جریان ورود این فرد به پاساژ رضا در خیابان ولیعصر قرار گرفتند که سریعا در محل حاضر شده و متهم را که توسط کسبه مورد شناسایی قرار گرفته بود دستگیر کردند و به کلانتری دلالت دادند.

سرهنگ ظهیری گفت: متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتا به سرقت ها اعتراف کرد و عنوان داشت اموال مسروقه را به مالخر خود که مغازه تعمیرات و فروش قطعات لپ تاپ دارد فروخته است.

وی ادامه داد: در ادامه ماموران به محل اعلامی این فرد سارق مراجعه و ۲۷ عدد لپ تاپ سرقتی را در واحد صنفی او کشف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در انتها با توصیه به کسبه برای عضو شدن در سامانه مها عنوان داشت: کسبه با عضویت در این سامانه می توانند واحد صنفی خود را از گزند سارقان در امان دارند. چراکه این سامانه کلانتری ها را در جریان کوچکترین سرقت و حتی ورود سارقان به مغازه قرار می دهد.

براساس این گزارش در انتها متهم به همراه مالخر خود به دستگاه قضائی دلالت داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز