خبرگزاری کار ایران

فکری: حضور مجیدی برای استقلال و خودش خوب است

بعید می‌دانم باشگاه استقلال بتواند بهتر از جباروف را پیدا کند

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۸۵۸

محمود فکری کاپیتان سابق استقلال که این روزها مشغول مربیگری در شاهین بوشهر است حضور مجیدی را در کادرفنی هم برای آبی‌پوشان و هم برای استقلال مفید می داند

به گزارش ایلنا، محمودفکری کاپیتان سابق استقلال که این روزها مشغول مربیگری در شاهین بوشهر است حضور مجیدی را در کادرفنی هم برای آبی‌پوشان و هم برای استقلال مفید دانسته و معتقد است در درازمدت می‌تواند به استقلال کمک کند. با فکری در خصوص حضور مجیدی، بازگشت احتمالی جباروف و پیش‌بینی‌اش از نتایج احتمالی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا همکلام شدیم.

*فرهاد مجیدی هم به عنوان عضو جدید کادرفنی استقلال انتخاب شد.
این اتفاق برای استقلال و خود فرهاد مجیدی خوب است و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود هم استقلال می‌تواند از تجربیات مجیدی استفاده کند و هم این بازیکن می‌تواند در کنار شفر کسب تجربه کند. من به این اتفاق مثبت نگاه می‌کنم.

*اما خیلی ها می گویند مجیدی شاید گزینه سرمربیگری استقلال شود.
بالاخره دیر یا زود مجیدی سرمربی استقلال خواهد شد زیرا که از جمله بازیکنانی است که مردم او را دوست دارند  اما فکر می‌کنم فرهاد قطعا می‌داند که بازیگری و مربیگری دو فضای کاملاً متفاوت با یکدیگر دارند. در کل فضای مربیگری خیلی سخت‌تر از دنیای بازیگری است.

*شفر بارها در طول فصل اعلام کرد نیازی به حضور مجیدی در استقلال نیست اما چرا به یکباره این اتفاق افتاد؟
باید ببینیم سرمربی تحت فشار با حضور مجیدی موافقت کرده است یا خیر. اگر این حضور مجیدی علی‌رغم میل باطنی شفر بوده باشد قطعاً نتیجه معکوس خواهد داشت اما من فکر می کنم رابطه این دو با یکدیگر بسیار خوب است و مجیدی می‌داند شفر مربی بزرگی است و کار کردن با او برای فرهاد درس‌های بسیاری خواهد داشت.

*بحث حضور جباروف در استقلال است. به نظر شما حضور او دوباره مفید خواهد بود؟
جباروف بازیکنی است که هواداران استقلال او را خیلی دوست دارند. زمانی هم که در استقلال بود عملکرد خوبی داشت اما باید ببینیم آیا جباروف شرایط بدنی‌اش همچون فصل گذشته است. البته من بعید می‌دانم باشگاه استقلال بتواند بهتر از جباروف را پیدا کند. اگر بتوانند چنین کاری را انجام دهند باید قید جباروف را بزنند در غیر این صورت حضور دوباره این بازیکن مفید خواهد بود.

*فکر می‌کنید تیم ملی در جام ملت‌های آسیا موفق شود؟
تیم ملی پتانسیل آن را دارد که قهرمان شود زیرا بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار دارد. بازیکنانی که همگی تجربه بین‌المللی دارند و می‌توانند به تیم کی‌روش کمک کنند. امیدوارم بعد از سال ها تیم ملی بتواند یک رتبه بسیار خوب را کسب کند و دل مردم را شاد کند.

*خودتان این روزها مشغول چه کاری هستید؟
مشغول مربیگری در شاهین شهرداری بوشهر هستم. بازیکنان تمام تلاششان را می‌کنند که بتوانند بهترین نتایج را کسب کرده و به لیگ برتر صعود کنند. این اتفاق دور از دسترس نیست فقط نیاز به کمی تلاش دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز