خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

حفظ مکان‌های با ارزش باقی‌مانده از دفاع مقدس از اولویت‌های پلیس است

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۶۳۲

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه یکی از وظایف نیرو‌های مسلح و به‌خصوص بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوانان است، تاکید کرد: حفظ مکان‌های با ارزش باقی‌مانده از دفاع مقدس از اولویت‌های ما باشد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از نمایشگاه ۴۰ سال ایستادگی و پیشرفت در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه دفاع مقدس با آن همه ویژگی‌های خاص جزء یکی از مقاطع با ارزش کشور ما است، گفت: یکی از وظایف نیرو‌های مسلح و به‌خصوص بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوانان است.

وی ادامه داد: خوشبختانه گام‌های خوبی در سال‌های اخیر برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس برداشته شده که جا دارد در این جا از مسئولان مربوطه تشکر ‌کنم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه در مجموعه ناجا ۲۰ هزار جانباز و دو هزار و ۱۰۰ آزاده حضور دارند، اظهار داشت: نیروی انتظامی ۱۳ هزار شهید تقدیم نظام کرد که از این تعداد هشت هزار نفر در دوران دفاع مقدس شهید شدند و مابقی مربوط به دفاع از مرزها و نیز برقراری امنیت در شهرها به شهادت رسیده‌‌اند.

اشتری با بیان اینکه کمیته‌های انقلاب اسلامی، شهربانی و ژاندارمری نقش فعالی در دفاع مقدس داشتند، تصریح کرد: امروز باید به خاطرات شهدا و رزمندگان بپردازیم، حفظ مکان‌های با ارزش باقی‌مانده از دفاع مقدس از اولویت‌های ما باشد.

وی افزود: دفاع مقدس یک تابلوی بسیار زیباست که هرچقدر به آن نزدیک می‌شویم، بیشتر به زوایای مختلف و زیبایی‌های آن پی می‌بریم.

فرمانده ناجا اضافه کرد: به همکاران خودم در نیرو‌های مسلح، مردم عزیز و جوانان کشور توصیه می‌کنم هر چقدر می‌توانند مطالعات و تحقیقات خود را در خصوص دفاع مقدس بیشتر کنند؛ زیرا دفاع مقدس موجب آبرومندی، سربلندی و افتخار نسل‌های آینده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز