خبرگزاری کار ایران

از جباری تا فرهاد مجیدی؛ تغییر معادلات روی سکوهای استقلال

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۷۲۲

حداقل فایده‌ای که بازگشت مجیدی به استقلال خواهد داشت تسخیر سکوها است. فرهاد عنصری محبوب میان هواداران محسوب می‌شود و از این قابلیت بزرگ برخوردار است که به واسطه حضورش روی نیمکت، تماشاگران بیشتری را به ورزشگاه بکشاند.

به گزارش ایلنا، استقلال در نیم فصل اول به دلیل برخی نتایج ضعیف حس ناامید‌کننده‌ای میان خود و هوادارانش ایجاد کرده بود که این وضعیت اعتراض‌های گاه و بیگاه هواداران را به دنبال داشت. حضور مجیدی اما می‌تواند به یکپارچگی سکوهای استقلال کمک کند. واقعیت این است که مجیدی یکی از بازیکنان مهم تاریخ باشگاه استقلال محسوب می‌شود و هواداران استقلال ارزش و احترام بسیاری برای او قایلند. به همین دلیل بازگشت فرهاد لااقل در هفته‌های آغازین نیم فصل دوم میانگین حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها را افزایش خواهد داد.

اگر نخواهیم به ماجرای بازگشت فرهاد، احساسی نگاه کنیم باید اعتراف کنیم که حضور این چهره خبرساز دیگر تیم‌ها بخصوص اردوگاه رقیب سنتی استقلال را تحت تاثیر قرار خواهد داد و حالا پرسپولیسی‌ها هم خوب می‌دانند که این بازگشت تا چه اندازه فضای حاکم بر باشگاه استقلال را تحت تاثیر قرار خواهد داد. حضور مجیدی البته تنها برای استقلال مفید نیست و این بازیکن نیز از بازگشت به تیم سابقش سود قابل توجهی خواهد برد. بدون شک استقلال می‌تواند سکوی پرتاب مجیدی به مدارج بالاتر مربیگری باشد. اینکه او مدرک A مربیگری دارد به خودی خود اهمیت آنچنانی ندارد و آنچه به یک مربی بال و پر می‌دهد تجربه حضور در بازی‌های سخت و دشوار لیگ برتر است. مجیدی حالا نیم فصل فرصت خواهد داشت در کوران رقابت‌های لیگ آبدیده شود و قدم‌های اول در راه مربیگری را محکم بردارد. 

بدون شک اگر او این مسیر را بدون حاشیه و با فکر طی کند، در آینده می‌تواند سکان هدایت استقلال را هم در دست بگیرد به شرط آنکه انتخاب‌های درستی داشته باشد و برخلاف دورانی که در قامت بازیکن در میادین دیده می‌شد با برخی تصمیم‌های احساسی و فکرنشده، خودش و استقلال را تحت‌الشعاع قرار ندهد. فرهاد باید به این مهم کاملا آگاه باشد که برای رسیدن به جایگاهی مطمئن در حوزه کاری جدیدش نیاز به استمرار و تلاشی بی‌وقفه در حوزه مربیگری دارد وگرنه او نیز به مانند بسیاری دیگر از چهره‌های نامداری که در راه مربیگری قدم برداشتند، به نقطه روشنی نخواهد رسید و خیلی زود از این دایره جدا خواهد شد.

تجربیات شفر البته در نخستین تجربه مربیگری مجیدی می‌تواند درس‌های بزرگی برای این بازیکن باشد و فرهاد باید این موقعیت را مغتنم بشمارد. موقعیتی که خیلی‌ها از جمله جباری آرزویش را داشتند و حالا نصیب او شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز