خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان عنوان کرد؛

تعیین تکلیف فضاهای اداری مازاد در استان/ فرمانداران حافظ جایگاه مدیران نظام باشند

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۵۷۷

استاندار زنجان، با اشاره به اینکه در شرایط فعلی و با وجود محدودیت های اعتباری دولت امکان احداث فضاهای اداری جدید برای تمامی دستگاه های اجرایی استان وجود ندارد، گفت: با تعیین تکلیف و ساماندهی فضاهای مازاد اداری می توان از فضاهای موجود استفاده بهینه‌ای داشته باشیم و از تخریب و بلااستفاده ماندن ساختمان های خالی باید جلوگیری شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، فتح الله حقیقی ، استاندار زنجان ، در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان،گفت: با توجه به جایگاه‌های مدیریتی فرمانداران در تمامی شهرستان‌ها و ضرورت دفاع از جایگاه مدیران بعنوان کارگزاران نظام، فرمانداران باید با دفاع از عملکرد و جایگاه مدیران در تمامی شهرستان‌ها، پاسخگویی لازم را به مردم و منتقدان داشته باشند و از تخریب و تهدید غیرقانونی مدیران جلوگیری کنند.

استاندار زنجان، ادامه داد: عدم ساماندهی پیست اسکی پاپایی زنجان، موجب ایجاد وقفه و ترافیک برای رهگذران آن جاده و بروز صدمات جسمی برای استفاده کنندگان از آن پیست می شود که به دلیل عدم حضور نیروهای امدادی و انتظامی، نیازمند رسیدگی و ساماندهی در اسرع وقت است.

به گفته حقیقی ، فرمانداران باید پیگیری مصوبات جلسات شهرستانی را داشته باشند و مدیران نیز نباید به سفر استاندار به شهرستان ها اکتفا کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز