خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم والیبال کاله:

مشکل مالی نداریم، اما بودجه باشگاه محدود است/تلاش می‌کنیم جزو ۸ تیم حاضر در پلی آف باشیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۲۴۰

بهروز عطایی سرمربی تیم کاله مازندران مشکلات مالی در این باشگاه را تکذیب کرد.

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص آخرین وضعیت این تیم عنوان کرد : همانند نیم فصل اول لیگ را خوب استارت زدیم  و نتایج قابل قبولی گرفته ایم،همان طور که می دانید برنامه بازی ها به شکلی است که از هفته هشتم به بعد با حریفان قدرتمندی دیدار خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: ما در نیم فصل اول در نیمی از دیدار ها پیروز شدیم و بیشتر مقابل حریفانی شکست خوردیم که سرمایه گذاری خوبی در این فصل انجام دادند و در جدول رده بندی بالاتر از ما قرار داشتند.

عطایی با رد شایعه مشکلات مالی کاله،یادآور شد: کاله شرکتی بزرگ و ثروتمند است که به هیچ وجه مشکلات مالی در این باره صحت ندارد، این که تیم ما در نقل و انتقالات فعالیتی نداشت به بودجه محدود کاله در والیبال مربوط می شود.

وی تصریح کرد: من هم به مانند هر مربی دیگر دوست دارم با جذب بازیکنان مدنظرم نتایج خوبی را کسب کنم اما این فصل کاله بودجه محدودی برای ما در نظر گرفته و ما تلاش می کنیم با این شرایط جز ۸ تیم حاضر در پلی آف باشیم.

عطایی درخصوص پیشنهاد باشگاه لهستانی ،خاطرنشان کرد: پیشنهادی چندی پیش از یک تیم در پلاس لیگا لهستان به دست من رسید اما چند هفته بعد این باشگاه به دلیل مشکلات مالی منحل شد.

عطایی در پاسخ به این سوال که آیا کاله به جمع ۸ تیم مرحله پلی آف راه خواهد یافت، گفت: تمام تلاشمان را می کنیم که با حمایت هواداران کاله بتوانیم به جمع ۸ تیم برتر این مرحله راه پیدا کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز