خبرگزاری کار ایران

ظهر امروز انجام شد؛

بازدید اعطا از مراحل ایجاد میدانگاه‌های پیاده در راه‌آهن

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۷۴۶

ظهر امروز با حضور شهردار منطقه ۱۱ و یاسر جعفری، معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران از مراحل ایجاد میدانگاه‌های پیاده راه‌‌آهن در راستای طرح توسعه فضاهای همگانی بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، نصرالله آبادیان، شهردار منطقه ۱۱ در این بازدید، ابعاد پروژه‌ در حال اجرا را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر این پروژه ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تمام تلاش ما این است که این فضا تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

در ادامه این بازدید، علی اعطا ضمن اعلام رضایت از روند ارتقا کیفی میدان راه‌آهن و فضاهای پیاده محور اطراف آن اظهار داشت: نقش اجتماعی میدانگاه‌های پیاده قابل چشم‌پوشی نیست، میادین مکان تعامل اجتماعی هستند و در آنجا شهروندان با یکدیگر گفتمان، تبادل نظر و خرید و فروش می‌‌‌کنند و این سبک تعاملات احساس هم‌بستگی اجتماعی را در میان آنها به وجود می‌آورد.

وی با بیان اینکه فعال کردن بدنه این فضاها کار دشواری نیست، تصریح کرد: این نقطه می‌تواند به مکانی جذاب و پویا تبدیل شود؛ در واقع با یک سری تهمیدات اولیه می‌توان چندین میدان پیاده فعال در پایتخت داشت.

بر پایه این گزارش، به هنگام بازدید میدانی رئیس کمیته معماری و طرح‌های شورای شهر تهران تعدادی از شهروندان مسائل و مشکلات خود را وی در میان گذاشتند و با قول مساعد وی بنا براین شد تا مشکلات آنها سریعا مرتفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز